Ogłoszenia z Ofertami Pracy - Aktualne i Sprawdzone
  • biuro
  • budowa / remont
  • fryzjerstwo / kosmetyka
  • gastronomia
  • handel
  • hotelarstwo
  • magazyn
  • obsługa klienta / call center
  • ochrona
  • produkcja / przemysł
  • sprzątanie
  • transport
  • warsztat samochodowy
  • zdrowie / opieka
  • praca fizyczna
  • do przyuczenia
  • pozostałe oferty pracy
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • wszystkie
  • samozatrudnienie
  • umowa o dzieło
  • umowa o pracę
  • umowa zlecenie
  • wszystkie
  • kontrakt
  • niepełny etat
  • pełny etat
  • praca dodatkowa
  • praca tymczasowa
  • staż / praktyka
  • brak
  • orzeczenie o niepełnosprawności
SZCZEGÓŁY OFERTY

Asystent Działu Travel & Expenses z językiem niemieckim

Data dodania oferty: 2020-03-17
ID oferty: 99683
Dodaj do obserwowanych      

CEE Experts by L.M. International Group

(zobacz więcej)
Polska, Poznań (wielkopolskie)
pełny etat | umowa o pracę

W styczniu 2014 założyliśmy regionalny butik HR świadczący usługi rekrutacyjne i konsultingowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Po kilku latach efektywnego działania w obszarze Sprzedaż i Marketing, Inżynieria i BPO/SSC w lutym 2019 staliśmy się częścią L.M. International Group.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć karierę w obszarze rekrutacji.

Asystent Działu Travel & Expenses z językiem niemieckim

Twoja praca będzie polegać na:
• Wprowadzaniu danych do systemu finansowo-księgowego na podstawie zeskanowanych dokumentów
• Weryfikacji dokumentow ksiegowych zgodnie z obowiązującą procedurą
• Zwroty niepoprawnych dokumentów do dostawcy lub nieczytelych dokumentów do centrum skanującego
• Weryfikacja danych dostawców w systemiach księgowych
• Kontakt z dostawcami: obsługa zapytań telefonicznych oraz mailowych, wyjaśnianie kwestii dotyczacych płatności, potwierdzanie sald
• Uzgodnienie i rozliczanie sald kont dostawców: płatnosci, zaliczki, faktury zablokowane do płatności, inne otwarte pozycje na kontach
• Obsluga klienta wewnętrznego: zarządzanie zapytaniami od pracowników
• Przekazywanie zapytań dotyczących funkcjonowania aplikacji ERP do odpowiednich działów IT helpdesk; monitorowanie statusu zapytań
• Kontrola i procesowanie wniosków o zaliczki
• Procesowanie rozliczeń wydatków służbowych pracowników w systemie Concur/Comma

Jesteś idealnym kandydatem jeśli:
• Bardzo dobrze posługujesz się językiem niemieckim
• Posiadasz komunikatywną znajomość języka angielskiego
• Jesteś osobą otwartą lubiącą wyzwania
• Cenisz sobie pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku
• Poszukujesz pracy biurowej

Oferujemy:
• Umowę o pracę
• Pracę na cały etat
• Program rekomendacyjny pracowników
• Atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe benefity
• Pracę w międzynarodowym środowisku

Mamy do Ciebie prośbę,
dzwoniąc powiedz, że ofertę znalazłeś/aś na FACHPRACA.pl,
dzięki temu zdobędziemy więcej ciekawych ofert pracy dla Ciebie
OK, powiem na pewno :)
Nie powiem
Mamy do Ciebie prośbę,
pisząc maila, że ofertę znalazłeś/aś na FACHPRACA.pl,
dzięki temu zdobędziemy więcej ciekawych ofert pracy dla Ciebie
OK, napiszę na pewno :)
Nie napiszę