Doradca serwisowy

2020-07-15 ID OFERTY: 123213
  • MOtiva HR (zobacz więcej)

    od 5000 PLN do 7000 PLN /mies. brutto

    Polska,  Tarnowskie Góry , śląskie

    • umowa o pracę
    • pełny etat
zapytaj + CV
Motiva HR odpala nowy projekt na stanowisko:
#DORADCA SERWISOWY
Wymarzony Kandydat: to Analityk, którego cechują wysokie standardy i intensywność działania. Pasjonat motoryzacji, który chce się rozwijać w obszarze opieki posprzedażnej. Ekspert ds. części zamiennych, znający zasady sprawnego funkcjonowania serwisu i umiejący sprawnie układać kluczowe elementy motoryzacyjnej układanki w swojej codziennej pracy.
Może to Ty?
Warto wiedzieć:
Wizytówka Twojego przyszłego Pracodawcy: Dealer ten potwierdza zasadę, że warto mierzyć wysoko. Niepozorny przydomowy warsztat samochodowy, przerodził się w prężnie działającego dealera samochodowego. Jego obecną pozycję na rynku potwierdzają statystyki: ze sprzedaży na poziomie 100 samochodów w skali roku, obecnie sprzedaje ich około 1000. Wieloletnie - 25 letnie doświadczenie, w praktyce przekłada się na dobór najkorzystniejszych rozwiązań dla Klientów, a co za tym idzie osiąganie najlepszych rezultatów.
Twoje przyszłe miejsce pracy: stacja dealerska, zlokalizowana w Tarnowskich Górach, w sąsiedztwie drogi krajowej nr 11 Katowice - Poznań.
Charakter pracy: jest to praca stacjonarna.
Będziesz łącznikiem pomiędzy stacją dealerską, a Klientami serwisu.

Jako część załogi serwisu, będziesz odpowiadać za:

• profesjonalną obsługę (telefoniczną i bezpośrednią) aftersales Klientów , wsparcie działu handlowego – jest to cel numer 1.

1.Zadania serwisowe:
• przyjmowanie pojazdów do naprawy
• prowadzenie dokumentacji zw. z naprawami
• przygotowywanie kosztorysów dla napraw blacharsko-lakierniczych oraz zakupu części przez klientów
• pilnowanie prawidłowego procesu napraw
• dbanie o bieżący stan magazynu, zamawianie części oraz monitorowanie dostaw zamówionych produktów do magazynu
• realizowanie standardów obsługi klienta działu aftersales
• dbanie o wizerunek Firmy, bo Doradca serwisowy jest wizytówką serwisu.
2. Zadania sprzedażowe:
• zwiększanie portfela klientów serwisu
• do sprzedaż: profesjonalny dobór i sprzedaż części, akcesoriów i usług Klientom serwisującym auta ( Klienci indywidulani i zakłady naprawcze)
• doradztwo i rekomendacje kupna nowego auta w salonie.
Jesteś poszukiwanym Kandydatem, jeśli:

1. Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku takim jak Doradca serwisowy (w ASO, po stronie dealera czy importera)
lub
min. 2-letnie doświadczenie sprzedażowe (B2B, B2C)/ w dziale obsługi Klienta w branży motoryzacyjnej, ale jesteś ciekawy pracy serwisowej i chcesz się w niej rozwijać od strony opieki posprzedażnej nad Klientem

2. Nabyłeś poniższe kwalifikacje:

• min. wykształcenie średnie, preferowane wyższe (mile widziane o profilu technicznym)
• wśród Twoich dokumentów znajduje się prawo jazdy kategorii B, w aktywnym użyciu.
3. Opisują Cię poniższe kompetencje:

a) merytoryczne:

• ugruntowana wiedza techniczna dotycząca: branży motoryzacyjnej, a w szczególności części zamiennych
• umiejętność obsługi podstawowych programów jak Word czy Excel (nie podchodzisz do komputera jak żabka do jeża)
• znajomość zasad sprawnego funkcjonowania działu serwisu
b) miękkie:

• posiadasz cechy na wymarciu takie jak: uczciwość, zaangażowanie i proaktywne podejście do Twoich zawodowych zadań
• wrażliwość i indywidualne podejście do potrzeb Klienta
• umiejętność budowania fajnych relacji z zespołem nie stanowi dla Ciebie problemu – jesteś graczem zespołowym
• wielozadaniowość to Twój mocny atut – mimo natłoku spraw, wyrabiasz na motoryzacyjnych zakrętach, nie zapominając o odpowiedniej jakości pracy
• jesteś Strategiem zorientowanym na osiąganie wyników, które realizujesz dzięki: analitycznemu umysłowi, innowacyjności i motywacji do wprowadzania zmian.
Pracodawca dodatkowo ceni:

• doświadczenie w pracy z markami: Renault i Dacia
• znajomość programów do generowania kosztorysów napraw blacharsko-lakierniczych (Audanet, Audatex)
• znajomość programu DMS Autostacja.

Ps. Pamiętaj, że nie ma Kandydatów idealnych, dlatego naciśnij przycisk aplikuj, jeżeli spełniasz przynajmniej 60% powyższych wymagań.

Przyszły Pracodawca gwarantuje Ci:

• współpracę z rodzinną Firmą o ugruntowanej pozycji rynkowej, w końcu 25 letni staż do czegoś zobowiązuje
• miłą i przyjazną atmosferę pracy, w 9 osobowym Zespole
• budżet na poziomie: od 3 tys. podstawy netto/mc przy Uop w zależności od posiadanego doświadczenia zawodowego + ewentualna premia uznaniowa w zależności od zaangażowania i jakości pracy (łączne zarobki na poziomie do 5 tys. netto/mc)
• stabilną współpracę w oparciu o umowę o pracę: najpierw czeka Cię 3 miesięczny okres próbny, a następnie od razu Uop na czas nieokreślony
• 8-godzinny system pracy od poniedziałku do piątku, oparty o dwie zmiany:
– I zmiana od 7:00 – 15:00
– II zmiana od 10:00 – 18:00
*wolne weekendy (pracująca jest jedna, a max. 2 soboty w miesiącu, ale w zamian możesz liczyć na wolny piątek)
• szkolenia z wewnętrznych systemów Renault i Dacia
• możliwość rozwojowej pracy w branży motoryzacyjnej w obszarze opieki posprzedażnej. Jeśli się sprawdzisz na powyższym stanowisku to po 2 – 3 latach możliwy jest awans na stanowisko Kierownika serwisu
• dodatkowe świadczenie urlopowe
• preferencyjne warunki zakupu nowego samochodu.

Uwagi:

Wymagane dokumenty: CV poprzez link + krótki list motywacyjny na maila.
Planowane zakończenie rekrutacji nastąpi: 31.07.2020r.
Przesłanych dokumentów nie zwracamy.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi osobami.

Chcesz wi