Ogłoszenia z Ofertami Pracy - Aktualne i Sprawdzone
  • biuro
  • budowa / remont
  • fryzjerstwo / kosmetyka
  • gastronomia
  • handel
  • hotelarstwo
  • magazyn
  • obsługa klienta / call center
  • ochrona
  • produkcja / przemysł
  • sprzątanie
  • transport
  • warsztat samochodowy
  • zdrowie / opieka
  • praca fizyczna
  • do przyuczenia
  • pozostałe oferty pracy
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • wszystkie
  • samozatrudnienie
  • umowa o dzieło
  • umowa o pracę
  • umowa zlecenie
  • wszystkie
  • kontrakt
  • niepełny etat
  • pełny etat
  • praca dodatkowa
  • praca tymczasowa
  • staż / praktyka
  • brak
  • orzeczenie o niepełnosprawności
SZCZEGÓŁY OFERTY

Konsultant ds. obsługi infolinii Pasażerów w j. francuskim (Rekrutacja prowadzona online)

Data dodania oferty: 2020-03-20
ID oferty: 100243
Dodaj do obserwowanych      

CEE Experts by L.M. International Group

(zobacz więcej)
Polska, Poznań (wielkopolskie)
pełny etat | umowa o pracę

W styczniu 2014 założyliśmy regionalny butik HR świadczący usługi rekrutacyjne i konsultingowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Po kilku latach efektywnego działania w obszarze Sprzedaż i Marketing, Inżynieria i BPO/SSC w lutym 2019 staliśmy się częścią L.M. International Group. Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.

Konsultant ds. obsługi infolinii Pasażerów w j. francuskim (Rekrutacja prowadzona online)

Twoje zadania?

  • obsługa czatów internetowych w języku francuskim,
  • obsługa zgłoszeń reklamacyjnych,
  • odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów,
  • udzielanie informacji odnośnie przewozu bagaży, zmiany terminów lotów, zamawiania nowych biletów,
  • gromadzenie niezbędnych informacji od Klientów,
  • aktualizowanie danych Klientów.

Oczekiwania:

  • dobra znajomość języka francuskiego min. poziom B2 (w mowie oraz w piśmie),
  • komunikatywna znajomość j. polskiego,
  • znajomość słownictwa związanego z podróżowaniem,
  • umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym,
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki.

Oferta:

  • gwarantowana stawka godzinowa + bonusy za jakość Twojej pracy,
  • profesjonalne szkolenie wstępne, w pełni przygotowujące do wykonywania obowiązków,
  • wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy oraz coachingi podnoszące umiejętności,
  • możliwość awansu w strukturze firmy,
  • dofinansowanie do karty sportowej,
Mamy do Ciebie prośbę,
dzwoniąc powiedz, że ofertę znalazłeś/aś na FACHPRACA.pl,
dzięki temu zdobędziemy więcej ciekawych ofert pracy dla Ciebie
OK, powiem na pewno :)
Nie powiem
Mamy do Ciebie prośbę,
pisząc maila, że ofertę znalazłeś/aś na FACHPRACA.pl,
dzięki temu zdobędziemy więcej ciekawych ofert pracy dla Ciebie
OK, napiszę na pewno :)
Nie napiszę