Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

2021-10-13 ID OFERTY: 454741
  • GRUPA NEUCA (zobacz więcej)

    Polska, Toruń, kujawsko-pomorskie

Chcielibyśmy zaprosić do współpracy osobę, która będzie odpowiedzialna za:

  • aktywne rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klienta biznesowego,
  • utrzymanie wysokiej satysfakcji Klienta w trakcie obsługi połączeń telefonicznych i korespondencji mailowej,
  • zapewnienie wymaganego poziomu jakości obsługi Klienta poprzez udzielanie informacji i pomoc klientom, rejestrowanie przebiegu spraw i podjętych działań/decyzji (reklamacje, skargi, wnioski i interwencje), monitoring i zgłaszanie spraw problematycznych,
  • współpracę z innymi komórkami w organizacji w celu skutecznego rozwiązywania problemów Klienta.

Od kandydatów oczekujemy:

  • wysokiej orientacji na Klienta,
  • zaangażowania i postawy nastawionej na rozwiązywanie problemów,
  • komunikatywności i wysokiej kultury osobistej,
  • odporności na stres,
  • sumienności i dokładności,
  • umiejętności współpracy,
  • chęci stałego rozwoju oraz podnoszenia własnych kwalifikacji.

Oferujemy:

  • współpracę w oparciu o umowę o pracę,
  • elastyczny czas pracy (pon.-pt. w godz. 8:00-20:00 oraz w sob. 8:00-14:00),
  • możliwości rozwoju i awansu w ramach struktury NEUCA.