Ogłoszenia z Ofertami Pracy - Aktualne i Sprawdzone

  • biuro
  • budowa / remont
  • fryzjerstwo / kosmetyka
  • gastronomia
  • handel
  • hotelarstwo
  • magazyn
  • obsługa klienta / call center
  • ochrona
  • produkcja / przemysł
  • sprzątanie
  • transport
  • warsztat samochodowy
  • zdrowie / opieka
  • praca fizyczna
  • do przyuczenia
  • pozostałe oferty pracy
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • wszystkie
  • samozatrudnienie
  • umowa o dzieło
  • umowa o pracę
  • umowa zlecenie
  • wszystkie
  • kontrakt
  • niepełny etat
  • pełny etat
  • praca dodatkowa
  • praca tymczasowa
  • staż / praktyka
  • brak
  • orzeczenie o niepełnosprawności
SZCZEGÓŁY OFERTY

P2P Supplier Administrator French/Spanish

Data dodania oferty: 2019-09-13
ID oferty: 25436
Dodaj do obserwowanych      

Hays Response

(zobacz więcej)
Polska,

Kraków (małopolskie)

pełny etat
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży produkcyjnej zlokalizowanej w Krakowie, poszukujemy osoby na stanowisko P2P Supplier Administrator.

Obowiązki:
  • kontakt z zewnętrznymi dostawcami firmy,
  • przedstawienie i wdrożenie dostawców co do zasad działania nowej platformy do procesowania faktur i zamówień,
  • informowanie na temat korzyści płynących z korzystania z platformy,
  • przesyłanie szkoleń on-line oraz innych materiałów na temat oprogramowania,
  • badanie ewentualnych obiekcji dostawców związanych z korzystania z nowej platformy,

Wymagania:
  • znajomość języka francuskiego (B2 / C1) jak i angielskiego (B2 / C1),
  • wcześniejsze doświadczenie zawodowe z obszaru obsługi klienta,
  • energiczność, komunikatywność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki,

Firma oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, elastyczne godziny pracy, liczne benefity pozapłacowe, prywatną opiekę medyczną oraz możliwość home office.