Ogłoszenia z Ofertami Pracy - Aktualne i Sprawdzone
  • biuro
  • budowa / remont
  • fryzjerstwo / kosmetyka
  • gastronomia
  • handel
  • hotelarstwo
  • magazyn
  • obsługa klienta / call center
  • ochrona
  • produkcja / przemysł
  • sprzątanie
  • transport
  • warsztat samochodowy
  • zdrowie / opieka
  • praca fizyczna
  • do przyuczenia
  • pozostałe oferty pracy
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • wszystkie
  • samozatrudnienie
  • umowa o dzieło
  • umowa o pracę
  • umowa zlecenie
  • wszystkie
  • kontrakt
  • niepełny etat
  • pełny etat
  • praca dodatkowa
  • praca tymczasowa
  • staż / praktyka
  • brak
  • orzeczenie o niepełnosprawności
SZCZEGÓŁY OFERTY

Planista Części Zamiennych

Data dodania oferty: 2019-11-08
ID oferty: 45304
Dodaj do obserwowanych      

CEE Experts by L.M. International Group

(zobacz więcej)
Polska,

Łódź (łódzkie)

pełny etat | umowa o pracę

W styczniu 2014 założyliśmy regionalny butik HR świadczący usługi rekrutacyjne i konsultingowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Po kilku latach efektywnego działania w obszarze Sprzedaż i Marketing, Inżynieria i BPO/SSC w lutym 2019 staliśmy się częścią L.M. International Group. Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC.

Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.

Planista Części Zamiennych

Zadania:
• Dbanie o regularne dostosowywanie poziomu zapasów
• Porównanie zidentyfikowanych kodów materiałowych części zamiennych z dostępnymi zapasami z uwzględnieniem połączeń alternatywnych i zastępczych
• Tworzenie raportów i analiz dla Klientów
• Wyszukiwanie i identyfikacja odpowiednich części zamiennych bazując na systemie firmy
• Dostosowanie nowych inwestycji zakupowych do zoptymalizowanego bilansu; ocena ryzyka

Wymagania:
• Doświadczenie min. 1-2 lata na pokrewnym stanowisku
• Dobre rozumienie procesów zarządzania częściami zamiennymi
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2)
• Praktyczne doświadczenie w codziennej pracy z Ms Excel lub Ms Access
• Znajomość SAP będzie atutem
• Komunikatywność i umiejętność budowania długoterminowych relacji z Klientami
• Dostępność do pracy pełnoetatowej
• Wysokie zdolności analityczne, umiejętność ustalania priorytetów i szybkiego podejmowania decyzji

Nasz partner biznesowy oferuje:

• Atrakcyjne warunki zatrudnienia
• Kompleksowy program wdrożeniowy oraz szkolenia doskonalące
• Codzienną pracę w języku obcym
• Szansę na karierę w międzynarodowej organizacji
• Możliwości rozwoju - ścieżki kariery
• Pakiet benefitów (Multisport, karta lunchowa, Vouchery, ubezpieczenia grupowe etc.)
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę