Ogłoszenia z Ofertami Pracy - Aktualne i Sprawdzone
  • biuro
  • budowa / remont
  • fryzjerstwo / kosmetyka
  • gastronomia
  • handel
  • hotelarstwo
  • magazyn
  • obsługa klienta / call center
  • ochrona
  • produkcja / przemysł
  • sprzątanie
  • transport
  • warsztat samochodowy
  • zdrowie / opieka
  • praca fizyczna
  • do przyuczenia
  • pozostałe oferty pracy
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • wszystkie
  • samozatrudnienie
  • umowa o dzieło
  • umowa o pracę
  • umowa zlecenie
  • wszystkie
  • kontrakt
  • niepełny etat
  • pełny etat
  • praca dodatkowa
  • praca tymczasowa
  • staż / praktyka
  • brak
  • orzeczenie o niepełnosprawności
SZCZEGÓŁY OFERTY

Service Desk Specialist with German

Data dodania oferty: 2020-01-03
ID oferty: 47396
Dodaj do obserwowanych      
Polska,

Poznań (wielkopolskie)

umowa o pracę | pełny etat
od 5000 PLN do 5300 PLN miesięcznie
[zobacz tel] [zobacz tel] [zobacz tel] [zobacz tel] [zobacz tel] Service Desk z językiem niemieckim

Cyclad jest dostawcą usług w obszarze usług rekrutacyjnych, Software House oraz Testing & QA. Nasze siedziby zlokalizowane są w Polsce, we Francji i w Maroku. Naszymi klientami są międzynarodowe firmy specjalizujące się w dostarczaniu usług w branży IT. Firma z którą współpracujemy regularnie powiększa zespół konsultantów IT odpowiedzialnych za zapewnienie szybkiego i skutecznego wsparcia informatycznego. Naszym celem jest znalezienie osób, które dołączą do nowo powstałego teamu w Poznaniu i poprzez swoje umiejętności językowe i komunikacyjne będą mogli aktywnie brać udział w rozwoju firmy.

Informacje o projekcie:
Branża: IT
Rodzaj projektu: IT Support
Lokalizacja: Poznań, Grunwald
Harmonogram pracy: praca od poniedziałku do piątku, 8 h (7.00-20.00), elastyczne godziny; 1 weekend w miesiącu
Umiejętności językowe : Język niemiecki - B2, język angielski - B1

Do Twoich zadań należało będzie:
Współpraca z pracownikami klienta z Niemiec
Pomoc pracownikom firmy w przeprowadzeniu aktualizacji i konfiguracji oprogramowania
Rozwiązywanie usterek technicznych związanych z aplikacjami desktop-owymi, oprogramowaniem i sprzętem biurowym, dbając o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.
Ustalanie priorytetu zadań
Zbieranie informacji dla drugiej linii wsparcia
Jakich umiejętności wymagamy na tym stanowisku?

Komunikacyjnych - aktywnego słuchania i przekazywania zwięzłych i konkretnych informacji zwrotnych
Współpracy - tworzymy zespół pracujemy nad jednym projektem, dobre relacje z klientem i dobre relacje w naszym biurze są dla nas równie ważne
Językowych- na co dzień komunikujemy się w języku niemieckim, zarówno pracując jak i w czasie przerwy (nie wszyscy pracownicy mówią po Polsku)
Znajomości podstawowych zagadnień związanych z obsługą komputera - nie wymagamy doświadczenia w IT, prowadzimy szereg szkoleń przygotowujących do pracy.
Co proponujemy?

Pracę w globalnej, innowacyjnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
Umowę o pracę ( pierwsza na 3 msc, następnie na czas nieokreślony)
Możliwość rozwoju zawodowego oraz szkolenia umożliwiające zdobycie, bądź poszerzanie umiejętności
Pracę w nowoczesnym i wygodnym biurze.
Pakiet świadczeń (m.in. 1 dodatkowy dzień urlopu i prywatną opiekę medyczną, kartę Mulitisport)
Mamy do Ciebie prośbę,
dzwoniąc powiedz, że ofertę znalazłeś/aś na FACHPRACA.pl,
dzięki temu zdobędziemy więcej ciekawych ofert pracy dla Ciebie
OK, powiem na pewno :)
Nie powiem
Mamy do Ciebie prośbę,
pisząc maila, że ofertę znalazłeś/aś na FACHPRACA.pl,
dzięki temu zdobędziemy więcej ciekawych ofert pracy dla Ciebie
OK, napiszę na pewno :)
Nie napiszę