Ogłoszenia z Ofertami Pracy - Aktualne i Sprawdzone
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
SZCZEGÓŁY OFERTY

Specjalista ds. zamówień publicznych oraz zakupów

Data dodania oferty: 2020-01-31
ID oferty: 87156
Dodaj do obserwowanych      

Podkarpackie Centrum Innowacji, Sp. z o.o

(zobacz więcej)
Polska, Rzeszów (dolnośląskie)
wszystkie | wszystkie
Zadzwoń + 4... zobacz cały
Opis stanowiska

- Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz zakupów zgodnie z zasadami dokonywania zakupów w projektach UE, w tym sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych (w szczególności ogłoszeń o zamówieniach, SIWZ, OPZ);
- Opracowywanie projektów umów z dostawcami i wykonawcami;
- Prowadzenie korespondencji z wykonawcami;
- Nadzór nad poprawnością interpretacji przepisów w zakresie zamówień publicznych;
- Ocena składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne);
- Czuwanie nad obiegiem dokumentów wg procedur przyjętych dla realizacji zamówień;
- Przygotowywanie i raportowanie informacji o stopniu osiągania wskaźników realizacji operacji oraz wysokości środków wydatkowanych na operacje;
- Ścisła współpraca z instytucjami finansującymi w zakresie kontroli udzielanych zamówień;
- Współpraca z zespołem wewnętrznym, odpowiedzialnym za realizację projektów;
- Wsparcie działu księgowości w realizacji bieżących zadań związanych z prawem unijnym.

Wymagania stanowiska

- Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, europeistyka;
- Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie udzielania zamówień publicznych na podstawie ustawy PZP;
- Premiowane będzie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów finansowanych ze środków UE;
- Znajomość przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i powiązanych aktów wykonawczych, wiedza i doświadczenie w zakresie sporządzania dokumentacji przetargowej (ofert, umów, SIWZ);
- Znajomość procedur przetargowych (według prawa polskiego oraz unijnego);
- Znajomość zagadnień związanych z dyscypliną finansów publicznych;
- Zdolność analitycznego myślenia;
- Samodzielność;
- Terminowość i rzetelność;
- Umiejętność organizacji i planowania czasu pracy;
- Bardzo dobra znajomość MS Office.



Mile widziane:

- Doświadczenie w realizacji przetargów na roboty budowlane.

Oferujemy

- Umowę o pracę (pełny etat);
- Pracę w firmie zorientowanej na rozwój innowacyjności;
- Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, warsztaty, kursy).


Zakres wynagrodzenia: 3 000 – 5 000 zł netto, adekwatnie do posiadanego doświadczenia.