Ogłoszenia z Ofertami Pracy - Aktualne i Sprawdzone
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
SZCZEGÓŁY OFERTY

Specjalista helpdesk: 1 i 2 linia wsparcia

Data dodania oferty: 2020-07-07
ID oferty: 122182
Dodaj do obserwowanych      

P&P Solutions Sp. z o.o.

(zobacz więcej)
Polska, Kraków (małopolskie)
pełny etat | umowa o pracę

Branża: public/security

Specjalista helpdesk: 1 i 2 linia wsparcia

Obowiązki:

· Wsparcie pierwszego poziomu użytkowników (wewnętrznych i zewnętrznych)

· Wykonywanie zadań administracyjnych zgodnie ze standardowymi procedurami operacyjnymi

· Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym

Wymagania:

· Wykształcenie wyższe.

· Przynajmniej rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku

· Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, przynajmniej na poziomie B2

· Wiedza techniczna w obszarze hardware i software

· Dobra znajomość produktów i technologii Microsoft, w tym Windows 7, Server 2003 i 2008, Office 2007, Office 2010

· Znajomość systemów Linux / Ubuntu

· Podstawy w zakresie konfiguracji środowiska LAN, WAN

· Podstawy konfiguracji drukarek sieciowych

Mile widziane:

· Posiadanie jednego z certyfikatów: ITIL foundation, CCENT, MTA lub z zakresu Windows Client / Windows Server

Oferujemy:

· Wynagrodzenie na podstawie Umowy o pracę w wysokości [zobacz tel] brutto PLN (w zależności od doświadczenia) lub 60-70 PLN/h netto przy B2B

· Zaangażowanie w pełnym wymiarze czasu pracy (40 godz. tygodniowo)