Asystent biegłego rewidenta
Obowiązki:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych wg. ustawy o rachunkowości,
- prowadzenie rozliczeń podatkowych PIT, CIT, VAT,
- weryfikacja poprawności zapisów księgowych,
- udział w badaniach i przeglądach sprawozdań finansowych, rozliczeń podatkowych,
- opracowanie dokumentów wg wzorców stosowanych w Kancelarii,
- aktualizowanie na bieżąco wiedzy w zakresie rachunkowości i podatków,
- utrzymywanie kontaktu i współpraca z klientami w zakresie zleconych prac.
Oczekiwania od kandydata:
- wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie w dziale księgowości,
- bardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego pakietu Office,
- prawo jazdy kategorii B
- bardzo dobra organizacja pracy
- samodzielność
Oferujemy:
- pracę w przyjaznej atmosferze,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- szkolenia,
- umowa o pracę,
Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś!
Jeżeli masz pytania zadzwoń 533-300-590
Wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu.
Klauzula RODO:
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).'
HR SIGMA to agencja zatrudnienia, która współpracuje ze znanymi, renomowanymi firmami głównie na terenie śląska. Udział w rekrutacji jest dla kandydatów całkowicie bezpłatny i niezobowiązujący. Zatrudnienie odbywa się bezpośrednio w firmie, dla której poszukujemy pracownika. HR SIGMA obecnie poszukuje dla swojego Klienta kandydatów na stanowisko: Asystent biegłego rewidenta