Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży automotive, poszukujemy Specjalisty/ki ds. Obsługi Klienta z językiem węgierskim.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
prowadzenie korespondencji mailowej i telefonicznej, oraz dbanie o dobre relacje z klientami,
rozwiązywanie codziennych zapytań klientów, w tym przetwarzanie reklamacji w j. węgierskim i j. angielskim,
zarządzanie działaniami w procesach sprzedaży transgranicznej, takimi jak: dokumentacja, płatności oraz transporty,
współpracę z pozostałymi działami firmy oraz wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach administracyjnych,
Poszukujemy kandydatów/ek z doświadczeniem (lub bez) w dziale obsługi klienta, którzy/re posiadają umiejętności otwartego i profesjonalnego komunikowania się w języku węgierskim na poziomie B2/C1 oraz w języku angielskim na poziomie B2. Znajomość programów biurowych takich jak MS Excel, SAP oraz Outlook, oraz doświadczenie z narzędziami CRM (np. Salesforce), będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy zatrudnianie w oparciu o umowę o pracę, model pracy hybrydowej, a także dostęp do benefitów pozapłacowych oraz możliwości dalszego rozwoju w prężnie rozwijającym się dziale zajmującym się obsługą klienta w różnych językach.
Jeśli spodobała Ci się ta Oferta, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
#LI-DNI