Asystenka Administracyjna w Klinice Medycyny Estetycznej

asystentka, asystentka medyczna
Dla naszego Klienta, podmiotu z branży usług medycznych, renomowanej Kliniki Medycyny Estetycznej w Warszawie, poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta Administracji i Obsługi Klienta.


Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:


  • bezpośrednią oraz telefoniczną obsługę Pacjentów, bieżący kontakt z Pacjentem także w kontekście kwalifikacji do procedur medycznych i zaleceń po zabiegowych
  • obsługę systemu zarządzania wizytami oraz harmonogramem, koordynacja kalendarzy plenerów, przygotowanie listy Pacjentów wraz z ich dokumentacją.
  • wystawianie paragonów i faktur, prowadzenie raportów kasowych,
  • przyjmowanie płatności za usługi medyczne,
  • odbieranie połączeń telefonicznych oraz obsługa poczty e-mail,
  • obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • bieżące prace administracyjne oraz obsługa urządzeń biurowych,
  • nadzór nad obiegiem dokumentacji medycznej oraz ich archiwizacja,
  • przestrzeganie obowiązujących procedur,
  • udzielanie rzetelnych informacji Pacjentom dot. wykonywanych usług,
  • wykonywanie innych czynności administracyjnych zleconych przez przełożonych,
  • dbanie o porządek na stanowisku pracy oraz wysoki standard obsługi pacjenta. Dbałość o prawidłowe wyposażenie i działanie jednostki medycznej ( dbałość o właściwe funkcjonowanie urządzeń, oraz atmosferę miejsca: czystość estetykę )
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.



Poszukiwane kompetencje:

  • 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
  • empatyczne, profesjonalne podejście do Pacjenta,
  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność i swoboda w prowadzeniu rozmów,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B1,
  • mile widziana znajomość języka ukraińskiego/ rosyjskiego
  • dobra organizacja pracy,
  • odporność na stres,
  • zachowanie poufności i przestrzeganie zasad ochrony danych medycznych,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym. ( 06.00-14.00, 14.00-21.00, 10.00-16.00)
  • Znajomość środowiska MS Office.


Oferowane:


  • Współpraca w oparciu o mowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów pozapłacowych ( karta multisport, możliwość zakupienia zabiegów realizowanych w klinice po bardzo preferencyjnych cenach)
  • Możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i pracę w bardzo zgranym zespole profesjonalistów.



Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

#LI-DNI
Kliknij tutaj aby uzyskać dostęp do Polityki prywatności HAYS, która zawiera szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy twoje dane osobowe oraz Twoje prawa z tym związane.

podsumowanie

Rodzaj pracy
Stała
Branża/Sektor
Farmacja
Lokalizacja
Warszawa
Obszar specjalizacji
Administracja
Nr ref.:
1184715
Data ważności
11 Jun 2024

Skontaktuj się z konsultantem

Skontaktuj się Katarzyna Szczukocka, Konsultant odpowiedzialny za tę rekrutację, znajduje się Warszawa
Hays, ul. Marszałkowska 126/134

Telefon: 502 585 174