Pracownik obsługi hotelowej

Agencja zatrudnienia PowerJobs Sp. z o.o. (nr KRAZ 11749) z siedzibą w Katowicach przy ul. Chorzowskiej 6 pomoże Ci znaleźć pracę, która spełni Twoje oczekiwania i wykorzysta Twoje umiejętności. Działamy w Polsce, Niemczech i Francji, współpracując z firmami z branży produkcyjnej, przemysłowej, logistycznej i automotive.
Oferujemy Ci stabilne warunki zatrudnienia, wsparcie koordynatora na każdym etapie oraz przejrzyste zasady współpracy, które gwarantują pełną pewność i komfort.
Czas na zmianę? Aplikuj z PowerJobs i zyskaj pracę, która da Ci nowe możliwości!
Miejsce pracy: Owernia-Rodan-Alpy
Zadania:
- ciepłe przywitanie gości i zapewnienie im profesjonalnej obsługi;
- przygotowywanie i uzupełnianie bufetu śniadaniowego;
- nakrywanie i sprzątanie stołów;
- witanie gości oraz towarzyszenie im do pokoju;
- sprawdzanie rezerwacji, przygotowywanie przyjazdów i wyjazdów;
- obsługa płatności i kontrola faktur;
- obsługa centrali telefonicznej oraz skrzynki mailowej;
- odpowiadanie na e-maile i zapytania klientów.
Wymagania:
- doświadczenie w obsłudze klienta na recepcji w hotelu;
- znajomość języka francuskiego na poziomie co najmniej B1;
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;
- umiejętność pracy z programem Excel;
- znajomość procedur zameldowania i wymeldowania;
- umiejętność skutecznej komunikacji interpersonalnej;
- umiejętność rozwiązywania konfliktów.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie między 2000 a 2200 euro netto/mies. z nadgodzinami;
- stawkę godzinową 13,15 euro netto/h przy 152 h;
- darmowe zakwaterowanie - pokoje jednoosobowe;
- opiekę polskiego koordynatora;
- składki do ZUS-u odprowadzane od średniej krajowej;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o polską umowę o pracę (praca tymczasowa);
- zwrot kosztów przejazdu PL-FR oraz FR-PL w kwocie 130 euro netto;
- PowerBonus - 450 zł netto za polecenie pracownika;
- możliwość wypłaty zaliczek.