Architect IT
Lokalizacja: praca hybrydowa z biura w Warszawie
- Definiowanie wymagań i współtworzenie koncepcji architektury środowiska Contact Center w największej firmie Oil&Gas w CEE
- Współpraca i koordynacja zewnętrznych dostawców oraz spółek Grupy ORLEN przy wdrażaniu rozwiązań z zakresu Contact Center
- Monitorowanie i analizowanie rynku co do najbardziej wartościowych rozwiązań IT z zakresu Contact Center
- Weryfikacja i tworzenie dokumentacji technicznej projektowanych rozwiązań
- Wspieranie partnerów biznesowych w definiowaniu inicjatyw i projektów
- Aktualizowanie repozytorium architektonicznego w zakresie opracowywanych rozwiązań
- Współpraca z internuncjuszami wewnętrznymi
- Monitorowanie zmian w systemach pod kątem zgodności z wypracowaną architekturą docelową i standardami
- Analiza i ocena rozwiązań rynkowych i ich przydatności dla organizacji
- Długofalową współpracę z Klientem realizującym projekty dla największych graczy z sektora bankowego, ubezpieczeniowego, telco i nie tylko
- Możliwość pracy w elastycznych godzinach
- Błyskawiczny proces rekrutacyjny – jedno spotkanie, decyzja nawet w ciągu 1 dnia
- Standardowe benefity – preferencyjne stawki pakietów LuxMed i Multisport
- Kilkuletnie doświadczenie pracy w dziale IT najlepiej na stanowisku związanym z tworzeniem architektury IT w zakresie środowiska Contact Center
- Znajomość środowiska Genesys - warunek konieczny
- Znajomość technologii i rozwiązań rynkowych w przywołanym zakresie
- Umiejętność modelowania i projektowania architektury systemów IT
- Znajomość zagadnień związanych z integracją systemów IT (projektowanie interfejsów, sposoby wymiany danych, harmonogramowanie przetwarzań) – w tym SOA, Web services, REST
- Umiejętność przygotowywania opisów HLD i LLD
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- Proaktywne podejście oraz samodzielność w wykonywaniu zadań
- Umiejętność analizowania i wyciągania wniosków
- Umiejętność planowania i organizacji pracy
- Profesjonalizm i współpraca w realizacji zadań
- Znajomość administracji systemem Genesys
- Znajomość rozwiązań Voicebot i Chatbot
- Znajomość notacji UML, BPMN
- Znajomość systemów typu CASE — Enterprise Architect
- Twoje CV trafi do weryfikacji przez Rekrutera Hays
- Rekruter skontaktuje się z Tobą telefonicznie – 15-minutowa rozmowa o projekcie i Twoim doświadczeniu
- Rozmowa techniczna z Klientem – spotkanie online (1h)
- Oferta
- Witamy w projekcie!