Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
1. Segregowanie dokumentów.
2. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-księgowym.
3. Kontakt z klientem w celu uzupełnienia braków, wyjaśnianie niezgodności w dokumentacji oraz załatwianie prostych zleceń od klientów.
4. Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego.
5. Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami.
6. Wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych.
7. Archiwizowanie dokumentacji.
8. Wyszukiwanie informacji na potrzeby klientów i biura.
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.