Asystent ds. organizacji spotkań i konferencji.
Dla naszego Klienta jednej z największych, polskich spółek poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Administracji :
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
- wsparcie i koordynacja spotkań wewnętrznych z udziałem Zarządu, Pionu Dyrektorskiego oraz Managerów średniego szczebla
współpraca z Biurem Zarządu - zarządzanie kalendarzem (planowanie, ustalanie priorytetów, rewizja, szybkie reagowanie itp.)
- organizowanie telekonferencji, wideokonferencji, spotkań biznesowych
- zapewnienie prawidłowego i płynnego obiegu dokumentacji i korespondencji
- przygotowywanie prezentacji, minutek, raportów, podsumowań, zestawień, weryfikacja dokumentów
- weryfikacja umów pod kątem kwestii formalnych i koordynacja procesu podpisywania dokumentów
- czuwanie nad terminami, informowanie Pana Prezesa o deadlinach
- współpraca z innymi oddziałami firmy
Profil Poszukiwanego Kandydata:
- poszukujemy osoby z doświadczeniem w organizacji spotkań biznesowych, konferencji i współpracy z osobami w randze Członków Zarządu, Dyrektorów oraz Managerów średniego szczebla.
- mile widziane jest doświadczenie w dużych firmach o rozbudowanych strukturach.
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2)
- poszukujemy osób profesjonalnych, biznesowych, z wysoce rozwiniętą kulturą osobistą i etykietą bizneswą.
- ważna jest umiejętność zarządzania czasem, wyznaczanie priorytetów, reagowania w różnorodnych sytuacjach, umiejętności komunikacyjne
zarówno werbalne jak i pisemne: tzw. “lekkie pióro”.
długogalową współpracę w oparciu o umowę o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
biuro w dogodnej lokalizacji Warszawy (Mokotów)
pakiet benefitów : między innymi ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie medyczne LUXMED, paket Multisport i wiele innych
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne Cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.