Asystent/ka ds. administracji i marketingu (Branża Eventowa)
Opis stanowiska
- Praca w firmie zapewniającej ekipy techniczne na potrzeby eventów w całej Polsce i Europie.
- Udział w procesie rekrutacyjnym personelu technicznego
- Organizacja miejsc noclegowych dla pracowników oraz transportu do pracy
- Obsługa Q&A (telefoniczna oraz mailowa) pracowników
- Zarządzanie oraz kontrola magazynowa odzieży pracowniczej
- Pomoc w organizacji wydarzeń wewnętrznych
- Odbiór korespondencji pocztowej
- Szkolenia wewnętrzne
- Obsługa systemu Sinch
- Realizacja innych obowiązków wydelegowanych przez przełożonego
Wymagania stanowiska
- Dyspozycyjność do podróży służbowych (np. odbiór samochodu, do magazynu w Warszawie)
- Dyspozycyjność do pracy w godzinach popołudniowych (np. 14-18; do ustalenia).
- Język angielski na poziomie A2/B1
- Wysokie kompetencje komunikacyjne
- Wysoka kultura osobista
- Mile widziane osoby w trakcie studiów
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- Pół etatu (20h/tydzień) na umowie zlecenie lub B2B
- Wynagrodzenie 3000 zł brutto na zleceniu lub 3000 zł netto na B2B
- Pracę hybrydową - 3 razy w tygodniu dyżur po 4h; reszta możliwa zdalnie
- Możliwość awansu na wyższe stanowisko na pełnym etacie
- Laptop oraz telefon służbowy
- Kawa/herbata w biurze
- Możliwość przystąpienia do Medicover Sport (odpłatnie)