Oferta z portalu FACHPRACA.pl - Praca dla fachowców. Tu znajdziesz tysiące ofert pracy dla fachowców z Polski i z zagranicy.

Asystentka Biura

2024-02-06 ID OFERTY: 934183

Dzień dobry,


Aktualnie dla naszego klienta z branży rachunkowej poszukujemy osoby na stanowisko:


Asystentka Biura - umowa na zastępstwo z możliwością przedłużenia


Lokalizacja: Warszawa


Praca od kwietnia


Zakres obowiązków:



  • Obsługa centrali telefonicznej (rozmowy przychodzące i wychodzące).

  • Obsługa poczty (wchodzącej i wychodzącej), w tym kurierskiej (krajowej i zagranicznej).

  • Skanowanie, zapisywanie i wysyłanie skanów faktur/dokumentów do księgowych, kancelarii prawnych, zarządców nieruchomości.

  • Organizacja podróży, aktualizacja wspólnego kalendarza (OlFolders).

  • Codzienny nadzór i weryfikacja sprawnego funkcjonowania urządzeń biurowych oraz czystości i porządku w biurze (kontakt i interwencje u firm obsługujących).

  • Zamówienia biurowe po zatwierdzeniu przez kierownika biura.

  • Obsługa sali konferencyjnej i gości.

  • Prowadzenie, rozbudowa i aktualizacja bazy danych na serwerze wspólnym.

  • Odbiór i dostarczenie dokumentów do urzędów skarbowych, banków, sądu.

  • Organizacja i monitorowanie serwisu kopiarki i drukarek, (przygotowywanie wykazów brakujących tonerów oraz spisywanie ich zużycia), raportowanie o comiesięcznym zużyciu tonera i organizacja napraw.

  • Sprawdzanie poprawności faktur za określone usługi dla biura.

  • Wprowadzanie przelewów do bankowości elektronicznej (weryfikacja faktur i kontrahentów, uzyskanie akceptacji, weryfikacja realizacji płatności).

  • Koordynacja niszczenia i usuwania dokumentów.

  • Aktualizowanie listy klientów na lokalnej poczcie i recepcji budynkowej, stała współpraca pomiędzy recepcją budynkową a listonoszem.

  • Organizacja archiwum Spółki, rejestracja i digitalizacja dokumentów klientów Spółki, współpraca z księgowymi przy organizacji General File klientów (wersja papierowa i elektroniczna).

  • Inne prace zlecone przez Kierownika Biura.


Wymagania:



  • Doświadczenie na stanowisku biurowym,organizacyjnym lub pokrewne.

  • Wykształcenie wyższe.

  • Język angielski na poziomie B2.

  • Swobodna obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych.

  • Dobra organizacja pracy, wielozadaniowość.

  • Komunikatywność.


Oferujemy:



  • Umowę o pracę na zastępstwo (12 miesięcy, z możliwością przedłużenia)

  • Wynagrodzenie na poziomie 6000-7000 brutto

  • Pracę stacjonarną w biurze niedaleko galerii Westfield Mokotów

  • Pakiet opieki medycznej (Luxmed)


Zainteresowane osoby zachęcam do wysłania CV na adres efilipiak@chronosconsulting.com


 

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Chcę dokonać ustawień cookies” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?