Oferta z portalu FACHPRACA.pl - Praca dla fachowców. Tu znajdziesz tysiące ofert pracy dla fachowców z Polski i z zagranicy.

Change Lead / OCM Lead

2024-08-13 ID OFERTY: 975511

Hays IT Contracting to współpraca oparta na zasadach B2B. Nasza firma dopasowuje specjalistów IT do najciekawszych projektów technologicznych na rynku.
Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontraktorów i pracuj dla Klientów Hays!



Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:


OCM Lead / Change Manager


Lokalizacja: praca zdalna
Branża: farmaceutyczna
Rodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)
Współpraca: długoterminowa (kontrakty przedłużane co 12 miesięcy)
Stawka: 120 - 150 PLN/h netto + VAT
Start date: ASAP / 1 miesiąc okresu wypowiedzenia
Godziny pracy: standardowe
Praca zdalna: 100% zdalnie
Angielski: poziom B2/C1





Czym będziesz się zajmował:
  • Napędzanie zmian kulturowych i technicznych niezbędnych do zbudowania, wdrożenia i propagowania realizacji Strategii Platformy
  • Kierowanie tworzeniem oceny wpływu zmian i definicji zmian
  • Przeprowadzenie analizy interesariuszy oraz opracowanie strategii i planu OCM
  • Ustanowienie i rozpoczęcie wewnętrznego zaangażowania interesariuszy (zespół programowy, domena, rozdział)
  • Przyczynianie się do zarządzania interesariuszami (np. MSP) w razie potrzeby
  • Tworzenie i zarządzanie wszelkimi niezbędnymi szkoleniami i planami transferu wiedzy



Co otrzymasz:
  • Możliwość pracy dla międzynarodowego lidera branży farmaceutycznej
  • Standardowe benefity – preferencyjne stawki pakietów LuxMed i Multisport
  • Decydując się na współpracę via Hays, otrzymujesz również możliwość pracy w przyszłości dla wielu innych wiodących klientów Hays




Czego oczekujemy:
  • Co najmniej 5 lat doświadczenia w projektowaniu i wdrażaniu programów zarządzania zmianą organizacyjną, wykorzystując zasady, metodologie i narzędzia zarządzania zmianą
  • Doświadczenie w pracy z doświadczonymi interesariuszami
  • Bardzo dobra komunikacja w j.angielskim na poziomie B2, a najlepiej C1
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne z możliwością angażowania i wpływania na interesariuszy na wszystkich poziomach
  • Umiejętność wpływania i rozwijania współpracy w celu osiągnięcia konsensusu, dotrzymania terminów i osiągnięcia celów
  • Doświadczenie w pracy w wielokulturowym środowisku i budowaniu silnej sieci kontaktów
  • Proaktywny samodzielny start; skuteczny zarówno w ustawieniach zespołu, jak i jako indywidualny współpracownik
  • Zdolność do realizacji wielu zadań
  • Doświadczenie w branży farmaceutycznej lub technologicznej jest dodatkowym atutem
  • Znajomość technologii urządzeń lub cyklu życia urządzeń konsumenckich (np. współpraca z HP lub dostawcą w celu dostarczenia urządzeń do klientów) - będzie to dużą zaletą




Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:
1. Twoje CV trafi do weryfikacji przez Rekrutera Hays
2. Rekruter skontaktuje się z Tobą telefonicznie – 15-minutowa rozmowa o projekcie i Twoim doświadczeniu
3. Rozmowa techniczna z Klientem - 1 max. 2 spotkania
5. Witamy w projekcie!






Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?