DS. ENERGETYKI W WYDZIALE DRÓG

2025-03-12 ID OFERTY: 1037800
Prowadzenie działań związanych z polityką energetyczną i polityką ochrony klimatu Miasta. Prowadzenie sprawozdawczości gminy o energii elektrycznej i paliwach alternatywnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska. Opracowanie raportów zużycia energii elektrycznej oraz miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta. Prowadzenie i koordynowanie działań związanych z planowaniem, inwestycjami i usługami w zakresie efektywności energetycznej. Analizowanie, planowanie oraz podejmowanie działań zmierzających do ograniczenia zużycia energii, zmniejszenia zanieczyszczeń powietrza oraz powstawanie nowych źródeł energii odnawialnych pochodzących ze źródeł energii (OZE) w bilansie energetycznym Miasta. Przeprowadzanie procedur zakupu energii elektrycznej na potrzeby Miasta Siedlce i jednostek organizacyjnych Miasta Siedlce. Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie zbierania danych, funkcjonowania oraz modernizowania sieci energetycznych. Opracowywanie dokumentów oraz analiza kosztów i opłat za dostawę energii elektrycznej oraz dystrybucję energii. Opiniowanie i uzgadnianie wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych. Opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie, przygotowanie planów termo modernizacyjnych oraz uzgadnianie zakresu prac remontowych i modernizacyjnych na terenie miasta. Przygotowywanie projektów umów oraz innych dokumentów niezbędnych dla przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wraz z udziałem w postępowaniach przetargowych. Prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu prowadzonych na terenie miasta inwestycji wraz z rozliczeniem rzeczowym i finansowym. Rozpowszechnianie wśród mieszkańców dobrych praktyk i informacji dla zwiększenia projektów proenergetycznych i proekologicznych oraz podejmowanie działań do ich wdrażania. Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości realizowanych inwestycji budowy oświetlenia drogowego, sygnalizacji świetlnej oraz kanałów technologicznych. Uzgadnianie i nadzór nad prowadzeniem inwestycji budowy oświetlenia drogowego, sygnalizacji świetlnej i kanałów technologicznych. Prowadzenie harmonogramu oraz dokonywanie przeglądów oświetlenia drogowego i sygnalizacji świetlnej w okresie gwarancyjnym. Kontakt z Wykonawcą w przypadku stwierdzonych nieprawidłowości w celu wykonania niezbędnych napr. Przygotowywanie materiałów do przetargów dot. inwestycji drogowych w zakresie budowy sygnalizacji świetlnej, oświetlenia drogowego i kanałów technologicznych. Prowadzenie spraw w zakresie ogólnodostępnych stacji ładowania samochodów elektrycznych na terenie Miast Siedlce. Prowadzenie ewidencji w zakresie istniejących i projektowanych kanałów technologicznych. Rozpatrywanie inicjatyw, opinii i wniosków komisji Rady i radnych oraz przygotowywanie propozycji ich załatwiania. Realizacja zadań określonych w budżecie i planach gospodarczych Miasta w zakresie inwestycji drogowych budowy sygnalizacji świetlnej, oświetlenia drogowego i kanałów technologicznych. Współpraca z jednostkami komunalnymi Miasta i innymi jednostkami oraz wydziałami Urzędu w zakresie realizacji merytorycznej prowadzonych spraw oraz Zakładem Energetycznym PGE Dystrybucja S.A. w zakresie spraw energetycznych dot. inwestycji.

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?