DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO- BIUROWEJ W WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I KATASTRU
1)Tworzenie, prowadzenie i udostępnianie bazy danych, obejmującej zbiory danych dotyczące
rejestru cen nieruchomości.
2) Prowadzenie spraw oraz wydawanie decyzji w przypadku sporu dotyczącego zakresu
udostępnianych informacji lub wysokości należnej opłaty z zakresu udostępnianie danych i
informacji zawartych w operacie ewidencyjnym oraz rejestru cen nieruchomości.
3) Wprowadzanie do systemu PZGiK informacji wynikających z wniosków dotyczących
udostępniania informacji zawartych w operacie ewidencyjnym.
4) Utrwalanie wysokości należnej opłaty i sposobu jej wyliczenia w Dokumencie Obliczenia
Opłaty dla wniosków o udostępnianie informacji zawartych w operacie ewidencyjnym.
5) Wydawanie Dokumentów Obliczenia Opłaty oraz przyjmowanie wpłat bezgotówkowych
i gotówkowych na dokumenty kasowe (kwitariusz przychodowy) w zakresie opłat za
udostępnianie materiałów z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
i poszczególnych czynności wynikających z ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne
i kartograficzne.
6) Prowadzenie Elektronicznego Obiegu Dokumentów w komórce merytorycznej.
7) Opracowywanie wniosków, procedur i informacji umieszczanych na stronie internetowej
Starostwa Powiatowego w Opolu Lubelskim i BIP dotyczących działalności Wydziału GKK
oraz przekazywania ich do publikacji a także monitorowanie informacji udostępnianych
na stronach internetowych.
8) Prowadzenie w komórce merytorycznej spraw w zakresie wdrażania e-Doręczeń oraz
dostosowania wewnętrznych procedur do nowych przepisów.
9) Przekazywanie pism do organu właściwego do rozpoznania sprawy.
10) Wykonywanie kontroli systemowych prowadzonych baz danych.
11) Sporządzanie zestawień zbiorczych i raportów w zakresie opłat.