Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
1. Sporządzanie dokumentacji związanej z płacami pracowników Urzędu Gminy i zleceniobiorców, w tym
między innymi list płac, kart wynagrodzeń pracowników, kart zasiłków chorobowych, pit ,itp ;
2. Terminowe sporządzanie przelewów dotyczących wynagrodzeń i potrąceń z wynagrodzeń.
3. Bieżące naliczanie oraz prawidłowe i terminowe przekazywanie:
składek na ubezpieczenia społeczne,
składek na ubezpieczenie zdrowotne,
składek na Fundusz Pracy,
środków do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
składki PFRON;
4. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z Urzędem Skarbowym w zakresie podatku od osób
fizycznych wszystkich pracowników.
5. Przygotowywanie informacji dla byłych pracowników na drukach ZUS RP-7;
6. Sporządzanie sprawozdawczości do GUS dotyczącej wynagrodzeń;
7. Prowadzenie obsługi finansowej zakładowego funduszu świadczeń socjalnych (naliczanie odpisu,
sporządzanie list wypłat itp.);
8. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników;
9. Sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym dokumentów księgowych;
10.Sporządzanie list zwrotu kosztów dowozu dzieci niepełnosprawnych na terapię/zajęcia szkolne;
11.Rozliczanie wyjazdów strażaków Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Brojce na akcje;
12.Sporządzanie list za wyjazdy strażaków na akcje;
13.Wystawianie not obciążeniowych i faktur;
14.Prowadzenie ewidencji księgowej dochodów własnych gminy wraz ze sprawozdawczością budżetową
i finansową;
15.Prowadzenie ewidencji KZP przy urzędzie gminy;
16.Bieżąca znajomość przepisów prawnych dotyczących powierzonego zakresu obowiązków służbowych;
17.Przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów zakresu powierzonych czynności;
18.Bieżąca obsługa systemu obiegu dokumentów e-kancelaria wynikająca z prowadzonych spraw;
19.Prowadzenie dokumentacji z zakresu powierzonych czynności zgodnie z instrukcja kancelaryjną;
20.Kompletowanie, przechowywanie i zdawanie do archiwum prowadzonych akt.
21.Przestrzeganie obowiązujących w Urzędzie Gminy w Brojcach regulaminów, zarządzeń oraz zasad
bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych;
22.Rzetelne i terminowe wypełnianie zaleceń pokontrolnych;
23.Obsługa urządzeń biurowych.
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.