DS.KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I WYNAGRODZEŃ

2025-04-13 ID OFERTY: 1052029
1. Sporządzanie dokumentacji związanej z płacami pracowników Urzędu Gminy i zleceniobiorców, w tym między innymi list płac, kart wynagrodzeń pracowników, kart zasiłków chorobowych, pit ,itp ; 2. Terminowe sporządzanie przelewów dotyczących wynagrodzeń i potrąceń z wynagrodzeń. 3. Bieżące naliczanie oraz prawidłowe i terminowe przekazywanie: składek na ubezpieczenia społeczne, składek na ubezpieczenie zdrowotne, składek na Fundusz Pracy, środków do Pracowniczych Planów Kapitałowych, składki PFRON; 4. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z Urzędem Skarbowym w zakresie podatku od osób fizycznych wszystkich pracowników. 5. Przygotowywanie informacji dla byłych pracowników na drukach ZUS RP-7; 6. Sporządzanie sprawozdawczości do GUS dotyczącej wynagrodzeń; 7. Prowadzenie obsługi finansowej zakładowego funduszu świadczeń socjalnych (naliczanie odpisu, sporządzanie list wypłat itp.); 8. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników; 9. Sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym dokumentów księgowych; 10.Sporządzanie list zwrotu kosztów dowozu dzieci niepełnosprawnych na terapię/zajęcia szkolne; 11.Rozliczanie wyjazdów strażaków Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Brojce na akcje; 12.Sporządzanie list za wyjazdy strażaków na akcje; 13.Wystawianie not obciążeniowych i faktur; 14.Prowadzenie ewidencji księgowej dochodów własnych gminy wraz ze sprawozdawczością budżetową i finansową; 15.Prowadzenie ewidencji KZP przy urzędzie gminy; 16.Bieżąca znajomość przepisów prawnych dotyczących powierzonego zakresu obowiązków służbowych; 17.Przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów zakresu powierzonych czynności; 18.Bieżąca obsługa systemu obiegu dokumentów e-kancelaria wynikająca z prowadzonych spraw; 19.Prowadzenie dokumentacji z zakresu powierzonych czynności zgodnie z instrukcja kancelaryjną; 20.Kompletowanie, przechowywanie i zdawanie do archiwum prowadzonych akt. 21.Przestrzeganie obowiązujących w Urzędzie Gminy w Brojcach regulaminów, zarządzeń oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych; 22.Rzetelne i terminowe wypełnianie zaleceń pokontrolnych; 23.Obsługa urządzeń biurowych.

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?