Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Zgłoś nadużycie
EKSPERT WYDZIAŁU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I FUNDUSZY POMOCOWYCH
(NR 0845)
Podstawowe zadania na stanowisku :
1. Zorganizowanie obsługi komisji przetargowej.
2. Gromadzenie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentacji prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, w szczególności ofert, zgodnie z obowiązującymi regulacjami.
3. Współpraca w wydziałami zaopatrującymi w przygotowaniu wniosków o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne.
4. Udzielanie pomocy wydziałom zaopatrującym w kompletowaniu dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne.
5. W ramach pracy komisji przetargowej sprawdzanie i kompletowanie dokumentacji przetargowych oraz dokonywanie sprawdzeń wykonawców celem ustalenia, czy nie zachodzą wobec nich przesłanki wykluczenia oraz podstawy do odrzucenia oferty.
6. Współudział w opracowywanie umów na realizację zamówień publicznych.
7. Bieżące śledzenie zmian w przepisach z zakresu zamówień publicznych.
8. Sporządzanie dokumentów zamówienia zgodnie z treścią umów, porozumień, wytycznych i innych dokumentów regulujących udzielanie zamówień publicznych ze środków pozabudżetowych.
9. Stałe podnoszenie poziomu wiedzy zawodowej i ogólnej poprzez udział w szkoleniach, kursach oraz samokształcenie.
10. Przyjmowanie i przechowywanie ofert oraz obsługa kancelaryjna wydziału.
11. Wykonywanie innych zadań zgodnie z obowiązującym regulaminem pracy komisji przetargowej.
12. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych służbowych.
Co oferujemy:
- stabilna praca w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- dodatek za wysługę lat od 5 do 20 % w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
- nagrody jubileuszowe
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy, po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem odpracowania czasu wolnego
- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oferującego m.in. polisę na życie i opiekę medyczną
- możliwość korzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo Pożyczkowej
- dobra lokalizacja
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.