GŁÓWNY KSIĘGOWY
prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, okresowe ustalanie lub sprawdzanie w drodze inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów, wycenę aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego, gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków jednostki, dokonywanie kontroli operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, sporządzenie bilansu, sporządzanie sprawozdań finansowych, sprawozdań budżetowych, wykonywanie analiz, zestawień, planowanie i analiza realizowanych zadań, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, prowadzenie i rozliczanie środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.