GŁÓWNY SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Zakres zadań:
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników, rejestru obecnych i byłych pracowników, list obecności, kartotek urlopowych, ewidencji zwolnień lekarskich, ewidencji czasu pracy.
2. Przygotowywanie dokumentacji dotyaącej nawiązywania, trwania i rozwiązywania stosunku pracy, w szczególności sporządzanie umów o pracę, dokumentacji związanej ze zmianą warunków pracy i płacy, wystawianie świadectw pracy.
3. Przygotowywanie pism w sprawach m.in. dodatków stażowych, gratyfikacji jubileuszowych.
4. Wydawanie zaświadaeń o zatrudnieniu.
5. Sporządzanie planów urlopów.
6. Dokonywanie analiz i sporządzanie sprawozdań dotyaących zatrudnienia, w tym danych do celów statystycznych IJMWP, GUS i PFRON.
7. Przygotowywanie formularzy zgłoszeniowych do ubezpieaeń społeanych, zmian danych, korekt i wyrejestrowań z ubezpieaeń pracowników.
8. Przygotowywanie wniosków pracowników o rentę lub emeryturę na starych zasadach.
9. Prowadzenie spraw socjalnych zgodnie z ustawą o zakładowm funduszu świadczeń socjalnych i zakładowym regulaminem gospodarowania środkami zfśs.
10. Udział w opracowywaniu i aktualizowaniu regulaminów pracy i wnagradzania.
11. Kontrolowanie przestrzegania dyscypliny pracy.
12. Informowanie pracowników o przysługujących im uprawnieniach i obowiązkach.
13. Nadzór nad prawidłowością sporządzanych harmonogramów czasu pracy.
14. Rozliczanie aasu pracy pracowników.
15. Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych.
16. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska i współuaestnictwo w procesie rekrutacji.
17. Monitorowanie aktualności badań okresowych we współpracy ze specjalistą ds. bhp i ppoż.
18. Przygotowywanie i wydawanie pracownikom upoważnień do przetwarzania danych osobowych.