Junior Property Manager
Firma INWEMER jest ogólnopolskim dostawcą usług utrzymania czystości dla firm i instytucji, zlokalizowanych na terenie całej Polski. Obsługujemy ponad 5600 zróżnicowanych obiektów i zatrudniamy obecnie ponad 6900 osób.
Wszystkie osoby, zainteresowane dołączeniem do naszego zespołu w ramach usług utrzymania czystości, zapraszamy do zapoznania się z treścią ogłoszenia i w przypadku zainteresowania ofertą pracy, przesyłania aplikacji.
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Organizacja i prowadzenie wskazanych projektów
- Administracyjno-prawna/księgowa obsługa dokumentów w ramach prowadzonych projektów
- Rozliczanie Najemców z mediów i opłat eksploatacyjnych nieruchomości
- Organizacja i administrowanie wskazanych postępowań zakupowych
- Przygotowywanie raportów środowiskowych, w tym ESG
- Wsparcie w sprawach administracyjnych Najemców i Właścicieli obiektów
- Organizacja eventów dla Najemców
- Inne prace powierzone przez przełożonego
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Dobra znajomość MS Office
- Znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym
- Preferowane min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi
- Doświadczenie w pracach administracyjnych
- Skrupulatność, samodzielność w realizacji zadań
- Komunikatywność i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z Najemcami i Kontrahentami
Oferujemy:
- Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę
- Możliwość pracy hybrydowej
- Benefity: ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej
Informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.