KIEROWNIK BIURA DS. PROJEKTÓW
Opis stanowiska:
1. Koordynowanie pracy Biura ds. projektów w zakresie projektów ogólnouczelnianych, inwestycyjnych, naukowych i badawczo-rozwojowych;
2. Formalny i merytoryczny nadzór nad właściwym przygotowaniem wniosków wraz z załącznikami oraz ich złożeniem do Instytucji;
3. Koordynowanie i udział w negocjacjach związanych z aplikowanymi wnioskami o dofinasowanie;
4. Prowadzenie konsultacji, doradztwa, spotkań w zakresie aplikowania o dofinansowanie;
5. monitorowanie aktualnych konkursów w zakresie możliwościach aplikowania Uczelni z funduszy Unii Europejskiej lub z innych środków krajowych
i międzynarodowych;
6. Rozpowszechnianie informacji wśród jednostek organizacyjnych Uczelni
o możliwościach uzyskania dofinansowania na realizację projektów finansowanych z funduszy zewnętrznych;
7. przygotowywanie we współpracy z jednostkami Uczelni wniosków
o dofinansowanie wraz z załącznikami;
8. współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Uczelni w wypracowaniu optymalnych modeli projektów aplikowanych o pozyskanie dotacji z funduszy zewnętrznych;
9. gromadzenie, katalogowanie i przetwarzanie wpływających do Biura propozycji projektów i ich przygotowanie pod względem merytorycznym
i formalnym do aktualnych konkursów w ramach dostępnych programów;
10. monitorowanie procesu oceny złożonych wniosków na poszczególnych etapach jego oceny;
11. organizowanie spotkań z pracownikami Uczelni oraz potencjalnymi partnerami dotyczących planowania i realizacji wspólnych przedsięwzięć
w celu pozyskiwania funduszy zewnętrznych.
Umowa na okres próbny luty kwiecień z możliwością przedłużenia.