KIEROWNIK DO SPRAW HANDLU
- Współtworzenie i operacyjne wdrażanie strategii sprzedaży omnichannel (B2B, B2C,
D2C, e-commerce, marketplace) dla rynków polskich oraz zagranicznych.
- Odpowiedzialność za ścieżkę zakupową Klienta i optymalizację lejka.
- Monitorowanie i analizowanie danych dotyczących zachowań klientów i wskaźników
sprzedaży w celu identyfikacji trendów i możliwości ich poprawy.
- Zarządzanie relacjami z klientami online i dbanie o wysoką jakość obsługi.
- Poszukiwanie i realizacja rozwiązań, narzędzi i trendów skierowanych na wzrost
sprzedaży.
- Analiza konkurencji i rynku w celu tworzenia najlepszej oferty dla Klientów.
- Rozwój sprzedaży poprzez współpracę z Klientami oraz Dostawcami.
- Opracowywanie planów wprowadzenia nowych produktów na rynki krajowe i
zagraniczne oraz nadzór nad ich realizacją.
- Ścisła współpraca z dostawcami pod kątem wdrożenia produktów na rynek polski i
zagraniczny.
- Nadzór nad utrzymaniem optymalnych stanów magazynowych i realizacja polityki
zakupowej.
- Zarządzanie pracą kilkuosobowego Działu Handlowego z obszarów zakupy,
sprzedaż, obsługa klienta.
- Motywowanie oraz rozwijanie pracowników.
- Współpraca z innymi działami Spółki (w tym szczególnie z działem
e-commerce/marketingu).