KIEROWNIK DS. KAMPANII MARKETINGOWYCH
Planowanie wymogów dotyczących treści dla różnych działań marketingowych,
identyfikacja ich celów, strategii, priorytetów wejścia na rynek, grup docelowych, różnic, oraz innych aspektów.
Współpraca z ekspertami w danej dziedzinie w celu zrozumienia kluczowych rozwiązań i rozwijania kampanii wejścia na rynek.
Tworzenie i zarządzanie materiałami sprzedażowymi oraz opracowywaniem zestawów narzędzi od podstaw, w tym
przeprowadzanie rozmów wstępnych z liderem rozwiązania i innymi interesariuszami, aby omówić agendę, cykl życia zestawu narzędzi sprzedażowych, harmonogramy itp.
Zapewnienie odpowiedniej wewnętrznej dystrybucji materiałów i
zestawów narzędzi przez kanały takie jak SharePoint, Discover.
Miejsce pracy: ul. Sucha 2, 50-086 Wrocław
Forma umowy: umowa o prace na czas nieokreślony, praca w godzinach od 9.00-17.00