KIEROWNIK DS. MEDYCZNYCH
1.Organizacja, kierowanie i nadzór nad pracą jednostek i komórek organizacyjnych oraz stanowisk, wchodzących w skład Pionu Medycznego.
2.Zapewnienie wymaganej, zgodnie z przepisami prawnymi, zawartymi przez Uzdrowisko Sopot umowami i stanem wiedzy medycznej, opieki lekarsko-pielęgniarskiej pacjentom przebywającym na kuracji oraz nadzór nad przestrzeganiem procedur medycznych i Praw Pacjenta oraz utrzymaniem należytego standardu opieki medycznej i zabiegów leczniczych świadczonych na rzecz klientów.
3.Rozpatrywanie skarg klientów dotyczących poziomu świadczonych usług we współpracy z innymi komórkami merytorycznymi.
4.Sporządzanie programów i planów optymalnego wykorzystania bazy leczniczej i zabiegowej.
5.Zabezpieczenie sprawnego funkcjonowania obiektów i urządzeń lecznictwa uzdrowiskowego, zgodnie z potrzebami profilów leczniczych oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
6.Czynny udział w kontrolach przeprowadzanych przez NFZ, ZUS, Sanepid i innych.
7.Analizowanie potrzeb i zapewnienie personelu medycznego pod sporządzane oferty do kontraktów zawieranych z NFZ i ZUS.
8.Nadzór nad prowadzeniem, obiegiem i archiwizacją dokumentacji medycznej .
9.Akceptacja merytoryczna faktur za usługi wykonane przez lekarzy i inny personel medyczny.
10.Zapewnienie merytorycznego nadzoru nad świadczonymi przez podmiot leczniczy usługami z zakresu lecznictwa przez pracowników. 11.Zorganizowanie i zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oraz racjonalnego planowania zabiegów dla pacjentów m.in. poprzez zoptymalizowanie wykorzystania funkcji systemu Kuracjusz.
12.Sprawowanie merytorycznego nadzoru nad pracą pielęgniarek, a także niższego personelu medycznego.
13.Udział w przygotowaniu, nadzorowanie i kontrolowanie sporządzania ofert na realizację świadczeń w postępowaniach ogłaszanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia i Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
14.Zapewnienie bezpieczeństwa pacjentom i organizacja udzielania pomocy medycznej.
15.Planowanie, analizy i sprawozdawczość w zakresie zadań realizowanych w pionie medycznym.
16.Wnoszenie zmian do rejestru urządzeń i zakładów lecznictwa uzdrowiskowego oraz ewidencji zatrudnionego personelu medycznego prowadzonego przez Naczelnego Lekarza Uzdrowisk zgodnie z przepisami.
17.Planowanie grafików, harmonogramów pracy, rozliczanie godzin pracy, sporządzanie planów urlopów podległego personelu.
18.Dokonywanie okresowych analiz i oceny pracy podległego personelu pod kątem organizacji i poziomu świadczonych usług oraz racjonalnego wykorzystania posiadanych kwalifikacji.
19.Współpraca z lekarzami, szerzenie profilaktyki i oświaty zdrowotnej wśród personelu i pacjentów.
20.Kontrola gospodarki lekami i materiałami opatrunkowymi.
21.Dbanie o prawidłowe wyposażenie dyżurek pielęgniarskich, gabinetów lekarskich w niezbędny sprzęt pod kątem zgodności z wymogami ustawowymi.
22.Opracowywanie rocznych planów budżetów podległych komórek organizacyjnych oraz planów zatrudnienia i nadzór nad prawidłowym i pełnym wykorzystaniem kadry w pionie lecznictwa.
23.Realizowanie planów finansowych i strategicznych oraz przestrzeganie dyscypliny budżetowej w centrach kosztów wewnętrznych.
24.Znajomość, przestrzeganie wymagań i realizacja zadań wynikających z polityki i celów jakości oraz dokumentacji zintegrowanego systemu zarządzania jakością.