Kierownik ds. obsługi klienta
- Zapewnienie wsparcie nadzorcze zespołowi pracowników ds. obsługi klienta,
- Motywacja zespołu do osiągania wysokich poziomów wydajności,
- Tworzenie i regularnie stosuje narzędzia do monitorowania kompletności i dokładności procesów i procedur obsługi klienta.
- Wspieranie menedżera w planowaniu i harmonogramowaniu zasobów, w tym w ustalaniu grafiku, aby zapewnić realizację priorytetów działu.
- Wspiera menedżera w identyfikacji potrzeb szkoleniowych w zespole.
- Zapewnia szereg działań pomocniczych, w tym administrację i zarządzanie danymi, raportowanie, analizę i zastępowanie menedżera w razie potrzeby.
- Praca zgodnie z kalendarzem (-ami) krajów europejskich
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta w środowisku zorientowanym na jakość i usługi
- Język angielski C1
- Silne nastawienie na klienta i doskonałe umiejętności prezentacyjne
- Umiejętność budowania sieci współpracy, a także skutecznych i długotrwałych relacji w różnych lokalizacjach i kulturach
- Pasja do wspierania zespołu, coachingu, mentoringu i kierowania zespołem w zakresie rozwijania umiejętności, wiedzy i rozwoju kariery
- Zatrudnienie od zaraz
- Praca stacjonarna w Katowickim biurze
- Możliwość uczestniczenia w nowych projektach w organizacji i wykazywania się własnymi inicjatywami
- Możliwość rozwijania umiejętności przywódczych: rozwój talentów, zarządzanie wydajnością, inspirowanie i budowanie zaangażowania pracowników
- Benefity: prywatna opieka medyczna, karta multisport
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.