Oferta z portalu FACHPRACA.pl - Praca dla fachowców. Tu znajdziesz tysiące ofert pracy dla fachowców z Polski i z zagranicy.

KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA I SPEDYCJI

2024-10-16 ID OFERTY: 986080

Regesta Group to stabilny kierunek na przyszłość !Do naszego zespołu poszukujemy: Kierownika Działu Obsługi Klienta i Spedycji Poszukiwana osoba będzie odpowiedzialna za samodzielne prowadzenie Działu Obsługi Klienta i Spedycji Drogowej w Tarnowie. Jest to świetna propozycja dla osoby, która dobrze zna rynek TSL oraz posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołem i chce dołączyć do dobrze znanej i doskonale zarządzanej organizacji.

Wyzwania, dzięki którym nie będzie miejsca na nudę:
 • Liderskie wsparcie i zaangażowanie w funkcjonowanie oddziału i jego rozwój;
 • Koordynowanie pracy podległego oddziału oraz zespołu;
 • Aktywne pozyskiwanie nowych zleceń spedycyjnych;
 • Budowanie, utrzymywanie i rozwój długofalowych relacji z klientami oraz dostawcami usług;
 • Planowanie i skuteczna realizacja budżetu działu;
 • Nadzór nad wdrażaniem nowych pracowników na stanowisko pracy, zgodnie ze standardami firmy;
 • Raportowanie zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami;
 • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Na stanowisku na pewno się przyda:
 • Doświadczenie na stanowisku Spedytora/Dyspozytora lub związanym z Obsługą Klienta;
 • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
 • Bardzo dobra znajomość zagadnień i dokumentacji związanej z transportem drogowym i spedycją;
 • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
 • Dobra znajomość branży TSL oraz lokalnego rynku;
 • Łatwość w nawiązaniu i utrzymaniu relacji (zarówno z Klientami, jak i pracownikami);
 • Umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy własnej, jak i zespołu.

Warto do nas dołączyć, bo mamy dla Ciebie:
 • Ambitne stanowisko w strukturach niekwestionowanego lidera usług transportowych;
 • Stabilne zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę;
 • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze i jasny system premiowy;
 • Pełne szkolenie wdrożeniowe;
 • Możliwość podnoszenia własnych kwalifikacji i rozwoju zawodowego, dzięki cyklicznym szkoleniom wewnętrznym i zewnętrznym;
 • Najnowocześniejsze i zaawansowane technologicznie narzędzia pracy;
 • Doskonałe warunki i koleżeńska atmosfera;
 • Dofinansowanie posiłków;
 • Karta paliwowa;
 • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
 • Wysoka kultura organizacyjna /akcje charytatywne, spotkania i eventy integracyjne, sekcje sportowe/;
 • Owocowe piątki;
 • Jasno określony przebieg etapów rekrutacji: 1 etap - analiza CV, 2 etap - rozmowa telefoniczna, 3 etap - spotkanie i ustalenie szczegółów, 4 etap - podjęcie decyzji o zatrudnieniu lub odrzuceniu kandydata.

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?