Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.
Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
KIEROWNIK DZIAŁU INFRASTRUKTURY (NR WZL.110.25.2025/WAD DIF) K/M
1) Nadzór nad realizacją zadań przez podległych pracowników, udział w doborze kadr pracowniczych, dokonywanie ocen pracy pracowników Działu Infrastruktury.
2) Bezpośredni nadzór nad utrzymaniem sprawności infrastruktury technicznej w budynku przy ul. Świętokrzyskiej 14 w Warszawie oraz współdziałanie przy utrzymaniu infrastruktury zajmowanej przez placówki zamiejscowe.
3) Sporządzanie rocznych planów remontów oraz harmonogramów konserwacji związanych z infrastrukturą techniczną budynku.
4) Opracowywanie danych do planów rzeczowo-finansowych w zakresie utrzymania infrastruktury, napraw i remontów, zakupu materiałów, itp.
5) Przygotowanie dokumentów i projektów umów lub udzielenia zleceń, w zakresie określonym w pkt 2, w zgodności z przepisami wewnętrznymi PKN i przepisami ogólnymi w szczególności z Ustawą Prawo zamówień publicznych, oraz monitorowanie ich realizacji.
6) Monitorowanie realizacji umów w zakresie infrastruktury, udział w odbiorze prac konserwacyjnych, naprawczych i remontowych oraz opisywanie w tym zakresie faktur.
7) Bieżące prowadzenie książki obiektu.
8) Realizacja dostaw, usług i robót budowlanych nie objętych przetargami w zakresie działania.
9) Realizacja zadań w zakresie udzielania zamówień publicznych dotyczących Działu Infrastruktury zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.
10) Organizowanie i nadzorowanie transportu samochodowego i prowadzenie gospodarki samochodami PKN - eksploatacja, przeglądy, ubezpieczenia, szkody.