KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA I SPEDYCJI
Regesta Group to stabilny kierunek na przyszłość !Do naszego zespołu poszukujemy: Kierownika Działu Obsługi Klienta i Spedycji Poszukiwana osoba będzie odpowiedzialna za samodzielne prowadzenie Działu Obsługi Klienta i Spedycji Drogowej w Tarnowie. Jest to świetna propozycja dla osoby, która dobrze zna rynek TSL oraz posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołem i chce dołączyć do dobrze znanej i doskonale zarządzanej organizacji.
Wyzwania, dzięki którym nie będzie miejsca na nudę:
• Liderskie wsparcie i zaangażowanie w funkcjonowanie oddziału i jego rozwój;
• Koordynowanie pracy podległego oddziału oraz zespołu;
• Aktywne pozyskiwanie nowych zleceń spedycyjnych;
• Budowanie, utrzymywanie i rozwój długofalowych relacji z klientami oraz dostawcami usług;
• Planowanie i skuteczna realizacja budżetu działu;
• Nadzór nad wdrażaniem nowych pracowników na stanowisko pracy, zgodnie ze standardami firmy;
• Raportowanie zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami;
• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Na stanowisku na pewno się przyda:
• Doświadczenie na stanowisku Spedytora/Dyspozytora lub związanym z Obsługą Klienta;
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
• Bardzo dobra znajomość zagadnień i dokumentacji związanej z transportem drogowym i spedycją;
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
• Dobra znajomość branży TSL oraz lokalnego rynku;
• Łatwość w nawiązaniu i utrzymaniu relacji (zarówno z Klientami, jak i pracownikami);
• Umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy własnej, jak i zespołu.
Warto do nas dołączyć, bo mamy dla Ciebie:
• Ambitne stanowisko w strukturach niekwestionowanego lidera usług transportowych;
• Stabilne zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę;
• Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze i jasny system premiowy;
• Pełne szkolenie wdrożeniowe;
• Możliwość podnoszenia własnych kwalifikacji i rozwoju zawodowego, dzięki cyklicznym szkoleniom wewnętrznym i zewnętrznym;
• Najnowocześniejsze i zaawansowane technologicznie narzędzia pracy;
• Doskonałe warunki i koleżeńska atmosfera;
• Dofinansowanie posiłków;
• Karta paliwowa;
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
• Wysoka kultura organizacyjna /akcje charytatywne, spotkania i eventy integracyjne, sekcje sportowe/;
• Owocowe piątki;
• Jasno określony przebieg etapów rekrutacji: 1 etap - analiza CV, 2 etap - rozmowa telefoniczna, 3 etap - spotkanie i ustalenie szczegółów, 4 etap - podjęcie decyzji o zatrudnieniu lub odrzuceniu kandydata.