KIEROWNIK KANCELARII
1) przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie materiałów niejawnych i jawnych w wersji papierowej i elektronicznej otrzymywanych, wysyłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne WCR w Lublinie, zgodniez obowiązującymi przepisami;
2) prowadzenie urządzeń ewidencyjnych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz w zarządzeniu Nr 58/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych;
3) zapewnienie rozliczalności materiałów niejawnych;
4) nadzór nad obiegiem materiałów niejawnych;
5) udostępnianie i wydawanie materiałów niejawnych wyłącznie osobom uprawnionym;
6) egzekwowanie zwrotu materiałów;
7) kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów;
8) gromadzenie dokumentów zgodnie z przepisami o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz dekretacjami wykonawców odpowiedzialnych za załatwienie sprawy;
9) prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych, służbowych i ćwiczebnych;
10) zapewnienie obsługi kancelaryjnej w czasie ćwiczeń i treningów.