Kierownik Sklepu
Naszym Klientem jest międzynarodowe przedsiębiorstwo odzieżowe zajmujące się produkcją oraz sprzedażą ubrań i butów.
Osoba na stanowisku Kierownika Sklepu będzie odpowiedzialna za zarządzanie personelem, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń oraz poszukiwanie możliwości rozwoju pracowników. Do zakresu odpowiedzialności należeć będzie prowadzenie prac administracyjnych w obszarze sprzedaży oraz prawidłowego funkcjonowania sklepu. Ponadto zadaniami będzie realizacja budżetu sklepu i kontrola kosztów, a także profesjonalna obsługa klienta.
Poszukujemy osób z doświadczeniem w efektywnym zarządzaniu sklepem oraz skutecznym rozwijaniu umiejętności członków zespołu. Istotne są wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i komunikacyjne. Kluczowa jest wiedza na temat prowadzenia rekrutacji, szkoleń i motywowania zespołu, a także kontroli kosztów sklepu i pracy ze wskaźnikami sprzedażowymi. Szanse na sprawdzenie się na tym stanowisku ma osoba dobrze zorganizowania, umiejąca efektywnie zarządzać swoim czasem, komunikatywna, energiczna, proaktywna, nastawiona na realizację celów sprzedażowych, a także coaching i wsparcie zespołu.
Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie w oparciu umowy o pracę, elastyczny czas pracy oraz atrakcyjny system premiowy. Ponadto pracownik może liczyć na szeroki pakiet benefitów m.in., prywatną opiekę medyczną, prywatne ubezpieczenie na życie, dostęp do platformy benefitowej, zniżki pracownicze.