Kierownik zespołu techników
Expect more. Connect more. Dołącz do Diebold Nixdorf - jesteśmy czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych. Wśród naszych klientów znajdują się banki i instytucje finansowe, sieci handlowe, sieci paliwowe, centra logistyczne i rozliczeniowe zlokalizowane na całym świecie.
Jako Kierownik Centrum Napraw będziesz udzielać wskazówek i kierować grupą techników napraw. Będziesz zarządzać wysiłkami zespołu w zakresie naprawy i testowania mechanicznych i elektromechanicznych zespołów i podzespołów. Będziesz również dbać o to, aby zespół posiadał wymagane rysunki, szkice, schematy elektryczne oraz pisemne i ustne instrukcje, aby zrozumieć i wykonać czynności związane z naprawą i/lub testowaniem. W tej roli będziesz dbać o to, aby praca spełniała ustalone wymagania techniczne, produktowe i jakościowe.
Obowiązki
- Zarządzanie zespołem techników
- Organizowanie prac naprawczych, określanie zapotrzebowania materiałowe do naprawy sprzętu
- Opracowywanie dokumentacji
- Wnioskowanie o części zamienne, materiały, narzędzia
- Monitorowanie przestrzegania terminów naprawy/renowacji urządzeń oraz ich przygotowanie do dalszego przekazania do magazynu wyrobów gotowych
- Kontrola zgodności z jakością i terminowością napraw
- Szkolenia i rozwój podległego zespołu
Wymagania
- Wymagane doświadczenie menadżerskie w działach produkcji, działach serwisowych firm oraz obszarach centrum napraw (service center, repair center, production)
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku specjalisty produckji lub naprawy elektroniki (smartfony, laptopy, sprzęt komputerowy), czyli naprawy modułów i podzespołów
- Wykształcenie kierunkowe w obszarze elektroniki, systemów inżynieryjnych itp.
- Umiejętność rozwiązywania problemów i trudnych sytuacji
- Umiejętność pracy w zespole
- Zdolności analitycznego myślenia
- Praktyczne zastosowanie metod i procesów LEAN
- Znajomość jęz. polskiego i angielskiego (poziom min. B2)
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełny etat
- Transport pracowników z Warszawy
- Stanowiska do ładowania aut elektrycznych dla pracowników
- Program szkoleniowy od pierwszego dnia pracy
- Dostęp do najnowocześniejszych technologii
- Employee Assistance Program (Program Pomocy Pracownikom) - szeroki zakres poufnych usług, doradztwo w takich tematach jak zdrowie psychiczne, problemy rodzinne, kwestie finansowe i prawne, zarządzanie karierą, przygotowanie do emerytury i nie tylko
- Możliwości rozwoju (ścieżki kariery, rekrutacje wewnętrzne, szkolenia, uczestnictwo w dodatkowych projektach)
- Atmosferę wsparcia i współpracy w naszych zespołach
- Ubezpieczenie na życie
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę Multisport
- 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy
- Dostęp do platformy szkoleniowej - ok. 8000 szkoleń (w tym szkolenia certyfikowane)
- Program poleceń pracowniczych.
Rodzaj pracy: Pełny etat
Harmonogram pracy:
- 8 godzin dziennie
- Poniedziałek - Piątek