KIEROWNIK/KIEROWNICZKA ZESPOŁU ADMINISTRACJI

2025-03-23 ID OFERTY: 1043430
1. Administracja środkami trwałymi, realizacja całokształtu spraw gospodarczych Teatru oraz realizacja zadań w zakresie przygotowania o przeprowadzenia inwestycji i nadzór nad remontami. 2. W zakresie inwestycji i remontów: - ustalanie potrzeb dotyczacych inwestycji, modernizacji i remontów i opracowywanie w tym zakresie planpow, - koordynacja całokształtu zagadnień związanych z inwestycjami i remontami, - wyszukiwanie odpowiednich wykonawców robót budowlanych, zakup materiałów i urządzeń, - nadzór nad terminowym i jakościowym wykonaniem prac remontowych oraz dopilnowanie ostatecznego odbioru robót i przekazanie do użytku, - gromadzenie całości dokumentacji związanej z remontami, prowadzenie książek obiektów budowlanych, - uczestniczenie w pracach komisji p.poż i BHP, - przygotowywanie rozliczeń zadań inwestycyjnych i remontowych, - opracowywanie planów wyposazenia obiektów Teatru. 3. W zakresie administracji: - administracja i organizacja gospodarki majątkiem trwałym, przedmiotami i drobnym sprzętem (w tym prowadzenie ewidencji. organizowanie spisów z natury, organizacja konserwacji maszyn i urządzeń), - organizacja i zabezpieczenie właściwego utrzymania stanu sanitarnego i higienicznego oraz gazowego ogrzewania obiektów, - prowadzenie spraw zaopatrzenia pracowników w odzież ochronną, roboczą, środki utrzymania czystości i higieny oraz apteczki pierwszej pomocy, - zaopatrywanie komórek organizacyjnych w materiały biurowe i gospodarcze, prowadzenie spraw dotyczących zaopatrzenia w energię elektryczną, gaz, wywozu nieczystości, czyszczenia ulic, drobnych napraw i konserwacji w obiektach teatralnych, - nadzór pracy podległych pracowników, sporządzanie planów pracy, - sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej spraw administracyjnych, - organizacja zasad technicznego zabezpieczenia obiektów, przeglądów zabezpieczeń obiektów i mienia, - zapewnienie dozoru obiektów i czuwanie nad ich prawidłowym funkcjonowaniem, - prowadzenie kontroli dokumentów finansowo-księgowych pod względem merytorycznym w zakresie celowości wydatków administracyjno-rzeczowych związanych z utrzymaniem obiektu instytucji w zakresie świadczeń BHP oraz zgodności z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, - zapewnienie dostepności architektonicznej budynków Teatru, - wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora Teatru w zakresie spraw gospodarczych, administracyjnych i remontowych Teatru. Praca od 07:30 do 15:30. Możliwość rozpoczęcia pracy na stanowisku od 1 września 2025 r. z płatnym okresem przygotowawczym w sierpni.

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?