KOORDYNATOR BIURA/OBSŁUGA KLIETNA
Zarządzanie biurem:
Organizacja codziennych działań biura.
Nadzór nad pracą zespołu.
Utrzymanie porządku i efektywności w biurze.
Koordynacja dostaw i zamówień biurowych.
Obsługa klienta:
Odpowiadanie na zapytania klientów (telefonicznie, mailowo, osobiście).
Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów i pracowników.
Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Informowanie klientów o produktach i usługach firmy.
Wsparcie administracyjne:
Przygotowywanie dokumentów, raportów i zestawień.
Współpraca z innymi pracownikami.
Rozpisywanie zleceń z maila oraz od klientów, którzy fizycznie przynoszą zlecenia.
Pilnowanie planu produkcji i planowanie produkcji na następne tygodnie.
Rozliczanie faktur, wypisywanie faktur z bieżących zleceń.
Forma umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony, praca w godzinach od 8.00-16.00
Sala E