Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
- Podniesienie standardów dostępności cyfrowej AWSB i dostosowanie wszystkich podstron www do w/w standardów, w szczególności podstron rekrutacji, wydziałów, innych kluczowych jednostek uczelni oraz BIP.
- Aktualizacja na w/w stronach deklaracji dostępności, zawierającej wszystkie wymagane informacje o dostępności cyfrowej i architektonicznej.
- Bieżący monitoring dostępności i kompleksowe badanie raz w roku ewidencjonowanego stanu dostępności cyfrowej (zgodności z WCAG); zapewnienie systemowo dostępności.
- Pełnienie roli administratora dostępności cyfrowej AWSB, wykazanego w deklaracji dostępności.
- Szkolenie administratorów strony w zakresie standardów WCAG.
- Szkolenie pracowników uczelni z zakresu dostępności cyfrowej.
- Przestrzeganie przyjętych na AWSB procedur/wytycznych o dostępności cyfrowej www i dokumentów, multimediów; obsługa skarg użytkowników w tym zakresie.
- Stworzenie wytycznych, uwzględniających wymagania ustawy o zapewnianiu dostępności OSP przy tworzeniu umów i opisów przedmiotu zamówienia nowo zamawianych produktów (stron internetowych/aplikacji mobilnych/systemów informatycznych).
- Stworzenie kompleksowego planu likwidacji barier cyfrowych uczelni, obejmującego wszystkie strony, aplikacje i aplikacje mobilne, które dotyczą działalności dydaktycznej uczelni, badań naukowych lub bezpośredniej obsługi kandydatów i kandydatek, osób kształcących się.
- Merytoryczny nadzór nad wdrożeniem elektronicznego obiegu dokumentów.
- Stworzenie kompleksowego planu identyfikacji i likwidacji barier informacyjno-komunikacyjnych w Uczelni, obejmującego wszystkie jednostki organizacyjne, w których prowadzona jest działalność dydaktyczna i naukowa Uczelni lub bezpośrednia obsługa interesariuszy.
- Zakup oprogramowania zapewniającego tworzenie transkrypcji i napisów rozszerzonych, w celu zapewniania dostępności licznych oficjalnych wydarzeń uczelnianych, w szczególności inauguracji roku akademickiego.
- Opracowanie i opublikowanie planu zapewnienia dostępności wewnętrznych systemów i procedur administracyjnych dotyczących ich funkcjonowania.
- Konsultacja merytoryczna parametrów budki akustycznej, dbałość o jej prawidłowe użytkowanie.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na prestiżowej uczelni niepublicznej.
- Elastyczny czas pracy.
- Hybrydowa forma pracy.
- Pracę w ambitnym, pełnym energii zespole.
- Dofinansowanie wypoczynku i świadczenia świąteczne.
- Dofinansowanie do karty sportowej Multisport.
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie.
- Możliwość korzystania na preferencyjnych warunkach z oferowanych przez uczelnię kursów, szkoleń, studiów podyplomowych.
- praca od poniedziałku do piatku w godz. 08:00 - 16:00
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.