Koordynator Działu Obsługi Klienta
Opis stanowiska
Twój zakres obowiązków:
- Zapewnienie sprawnej i efektywnej pracy działu, w tym dbanie o odpowiedni poziom obsługi Pracowników i Klientów zgodny z polityką firmy.
- Aktywny udział w pracy zespołu.
- Codzienny kontakt z pracownikami i gotowość do rozwiązywania ich bieżących problemów.
- Współpraca z Działem Rekrutacji i Operacji.
- Przygotowywanie raportów i rozliczeń dla Przełożonego oraz Zarządu.
Wymagania stanowiska
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w pracy w Agencji Pracy Tymczasowej – minimum rok (warunek konieczny).
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Komunikatywność i łatwość nawiązywania relacji.
- Bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego.
- Umiejętność podejmowania decyzji.
- Samodzielność oraz proaktywna postawa.
Oferujemy
To oferujemy:
- Pracę stacjonarną w biurze, zlokalizowanym w dobrze skomunikowanym miejscu w Warszawie.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę po okresie próbnym, w organizacji dbającej o komfort pracy.
- Niezbędne narzędzia do realizacji codziennych zadań.
- Wspierającą atmosferę pracy oraz wzajemną współpracę między działami.
- Atrakcyjny system motywacyjny.
- Bezpłatne lekcje języka angielskiego.
- Dofinansowanie do karty Multisport.
- Możliwość rozwoju w ramach wewnętrznych struktur firmy.