Oferta z portalu FACHPRACA.pl - Praca dla fachowców. Tu znajdziesz tysiące ofert pracy dla fachowców z Polski i z zagranicy.

Koordynator/ka Współpracy z Klientami Kluczowymi

2024-08-20 ID OFERTY: 976674

Zakres obowiązków
• Utrzymanie i rozwijanie relacji z dedykowaną bazą klientów kluczowych.• Realizacja zapisów umów długoterminowych dla klientów sieci franczyzowych oraz należących do porozumień handlowych.• Udział w aktualizacji zapisów w umowach handlowych i zapewnienie zgodności z zachodzącymi zmianami w trakcie współpracy z klientami.• Współpraca z Kierownikami ds. Klientów Kluczowych lub Regionalnym Dyrektorem Sprzedaży w przygotowaniu ofert dla klientów.• Udział w przygotowaniu dokumentacji wymaganej przez klientów w ramach corocznych audytów.• Wdrożenie i monitoring skuteczności prowadzonych z klientami działań promocyjnych i programów sprzedażowych.• Bieżąca obsługa operacyjna klientów kluczowych przekazanych do opieki biznesowej, w tym zarządzanie zmianami danych kontaktowych, oznaczenia terminali sezonowych oraz koordynowanie procesu wymiany modelowej.• Weryfikacja dokumentów i statusów oraz koordynowanie procesu ich uruchomienia w kontakcie z klientami.• Koordynacja otwarć i zamknięć placówek klientów we współpracy z Kierownikiem ds. Klientów Kluczowych lub Regionalnym Dyrektorem Sprzedaży oraz pracownikami operacyjnymi klientów.• Współpraca z Klientami Kluczowymi w przygotowaniu niestandardowych raportów oraz ich dystrybucja.• Wsparcie w procesie obsługi reklamacji, w tym pozyskanie wymaganej dokumentacji od klientów.• Obsługa operacyjna i biznesowa Klientów Kluczowych podczas nieobecności Kierownika ds. Klientów Kluczowych.• Uczestniczenie w spotkaniach z klientami dotyczących zagadnień związanych z ich obsługą.• Monitoring i rozwój procesów i procedur operacyjnych działu we współpracy z Dyrektorem Działu.• Tworzenie korespondencji biznesowej we współpracy z Dyrektorem Działu.

Poszukiwane kompetencje
• Znajomość i praktyka zasad funkcjonowania sprzedaży i pracy z klientami, w tym podstaw promocji i finansów.• Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w grupie.• Umiejętność pracy pod presją czasu i stresu.• Doświadczenie w koordynowaniu przepływu dużej ilości informacji.• Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i kultury osobistej.• Rozumienie podstawowych pojęć z zakresu finansów wykorzystywanych we współpracy z klientami oraz promocji produktów.• Umiejętność analitycznego myślenia.• Dobra znajomość programów komputerowych (Windows, Excel, Word).• Odpowiedzialność, samodzielność, dokładność.• Preferowane wykształcenie wyższe. • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?