Koordynator/ka Współpracy z Klientami Kluczowymi
Zakres obowiązków
• Utrzymanie i rozwijanie relacji z dedykowaną bazą klientów kluczowych.• Realizacja zapisów umów długoterminowych dla klientów sieci franczyzowych oraz należących do porozumień handlowych.• Udział w aktualizacji zapisów w umowach handlowych i zapewnienie zgodności z zachodzącymi zmianami w trakcie współpracy z klientami.• Współpraca z Kierownikami ds. Klientów Kluczowych lub Regionalnym Dyrektorem Sprzedaży w przygotowaniu ofert dla klientów.• Udział w przygotowaniu dokumentacji wymaganej przez klientów w ramach corocznych audytów.• Wdrożenie i monitoring skuteczności prowadzonych z klientami działań promocyjnych i programów sprzedażowych.• Bieżąca obsługa operacyjna klientów kluczowych przekazanych do opieki biznesowej, w tym zarządzanie zmianami danych kontaktowych, oznaczenia terminali sezonowych oraz koordynowanie procesu wymiany modelowej.• Weryfikacja dokumentów i statusów oraz koordynowanie procesu ich uruchomienia w kontakcie z klientami.• Koordynacja otwarć i zamknięć placówek klientów we współpracy z Kierownikiem ds. Klientów Kluczowych lub Regionalnym Dyrektorem Sprzedaży oraz pracownikami operacyjnymi klientów.• Współpraca z Klientami Kluczowymi w przygotowaniu niestandardowych raportów oraz ich dystrybucja.• Wsparcie w procesie obsługi reklamacji, w tym pozyskanie wymaganej dokumentacji od klientów.• Obsługa operacyjna i biznesowa Klientów Kluczowych podczas nieobecności Kierownika ds. Klientów Kluczowych.• Uczestniczenie w spotkaniach z klientami dotyczących zagadnień związanych z ich obsługą.• Monitoring i rozwój procesów i procedur operacyjnych działu we współpracy z Dyrektorem Działu.• Tworzenie korespondencji biznesowej we współpracy z Dyrektorem Działu.
Poszukiwane kompetencje
• Znajomość i praktyka zasad funkcjonowania sprzedaży i pracy z klientami, w tym podstaw promocji i finansów.• Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w grupie.• Umiejętność pracy pod presją czasu i stresu.• Doświadczenie w koordynowaniu przepływu dużej ilości informacji.• Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i kultury osobistej.• Rozumienie podstawowych pojęć z zakresu finansów wykorzystywanych we współpracy z klientami oraz promocji produktów.• Umiejętność analitycznego myślenia.• Dobra znajomość programów komputerowych (Windows, Excel, Word).• Odpowiedzialność, samodzielność, dokładność.• Preferowane wykształcenie wyższe. • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.