KOORDYNATOR USŁUG OPIEKUŃCZYCH
Zadania główne: Koordynator usług opiekuńczych prowadzi i koordynuje całokształt działań o charakterze zawodowym w Centrum Integracji Społecznej w Łomży Grupy zajmującej się świadczeniem usług opiekuńczych (przez okres realizacji indywidualnego programu zatrudnienia socjalnego Uczestników).
Do zadań należy :
1) Zarządzanie zespołem opiekunów
2) Nadzór nad jakością usług
3) Organizacja i koordynacja usług opiekuńczych
4) Kontakt z klientami i ich rodzinami
5) Współpraca z innymi działami i instytucjami
6) Administracja i dokumentacja
7) Rozwój zawodowy zespołu
8) Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych
9) Dbałość o wizerunek organizacji
Do obowiązków Instruktora zawodu należy również:
1) Współpraca ze specjalistami, pracownikami CIS w realizacji indywidualnego programu zatrudnienia socjalnego,
2) Współpraca z organizacjami pozarządowymi, instytucjami publicznymi w ramach realizacji działań środowiskowych,
3) Inicjowanie i prowadzenie zajęć dla uczestników CIS
4) uczestnictwo w spotkaniach z zespołem CIS, na których omawiane będą organizacyjne CIS,
5) przygotowywanie niezbędnej dokumentacji
6) bieżący monitoring zachodzących przemian wśród uczestników CIS.