MŁODSZY SPECJALISTA DS. INFORMATYKI I MARKETINGU CYFROWEGO
Marketing cyfrowy i analityka: tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych
(Facebook, Instagram) oraz Google Ads ; bieżąca edycja i dostosowywanie gotowych materiałów graficznych, takich jak
zdjęcia, animacje, rolki wideo oraz fotorelacje, w celu spełnienia aktualnych wymagań kampanii reklamowych;
aktualizacja firmowych stron internetowych, w tym inwestycji deweloperskich; analiza skuteczności kampanii i raportowanie wyników przy użyciu Google Analytics i statystyk social media; współpraca z podwykonawcami w zakresie pozycjonowania stron internetowych oraz optymalizacji SEO.
Wsparcie IT: rozwiązywanie bieżących problemów IT zgłaszanych przez pracowników (techniczne, sprzętowe, systemowe) we współpracy z zewnętrzną firmą IT; ewidencja sprzętu komputerowego, przygotowywanie planów zakupów oraz realizacja zamówień;obsługa umów z dostawcami usług IT i oprogramowania.
Analiza i raportowanie: realizacja zadań związanych z przetwarzaniem danych i przygotowywaniem analiz pod kierunkiem