Młodszy specjalista ds. pomocy technicznej
LIBRUS
#inspirujeMY
Młodszy specjalista ds. pomocy technicznej
Co będziesz u nas robić?
• Odpowiadać na maile i telefony od klientów, którzy szukają pomocy w obsłudze naszych systemów
• Wykonywać połączenia wychodzące dot. pomocy technicznej - chcemy pytać użytkowników, jak im się pracuje na naszych systemach i czy nie napotkali dotychczas jakichś problemów - aha! dla ścisłości! telefony nie są podszyte sprzedażą ;)
• Przyjmować zgłoszenia dotyczące usprawnień i odtwarzać błędy na środowisku testowym
• Tworzyć FAQ, instrukcje, helpy
• Jeśli będziesz mieć ochotę i przestrzeń wspierać inne, ciekawe dla Ciebie projekty (np. testowanie systemów, szkolenie z naszych rozwiązań nowych pracowników, serwis naszych komputerów)
Dlaczego to ważna praca?
Twoja praca realnie przekłada się na wsparcie edukacji - dzięki Tobie nauczyciele sprawnie radzą sobie z problemami i mogą skupić się na nauczaniu!
Czego szukamy u kandydatów?
• Wysokiej kultury języka i komunikatywności - jeśli po prostu lubisz rozmawiać, to czekamy dla Ciebie!
• Dobrej dykcji - w słuchawce brzmisz wyraźnie i mówisz tak, by inni Cię słuchali
• Umiejętności analitycznych i łatwości w zapamiętywaniu informacji - nasze systemy to ogrom wiedzy do zapamiętania, ale wiemy, że to ogarniesz!
• Biegłej obsługi komputera - musisz wiedzieć, czym jest i jak działa przeglądarka internetowa, czym różni się pakiet office od systemu operacyjnego, jak sprawdzić, na jakiej wersji pracujesz - niby proste rzeczy, ale czy na pewno? :)
Jak pracujemy?
Godziny pracy
• od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00
• czasem praca z naszym klientem wymaga dostępności w godz. 10:00-18:00 (2-3 razy w miesiącu; wg ułożonego wcześniej grafiku)
• w piątek - krótszy dzień pracy!
Typ umowy
• podpisujemy umowę o pracę - zatrudnienie początek lutego/marca 2025
• po okresie próbnym możliwość pracy hybrydowej - czyż to nie piękne połączenie? ;)
Wynagrodzenie i benefity
• podstawa - 4700 zł brutto
• wśród benefitów: karta Multisport Plus, siatkówka w każdą środę w pobliskim liceum, dostęp do platformy e-learningowej, duży bezpłatny parking, kącik kawosza, dwa dni w ciągu roku przeznaczone na wolontariat pracowniczy
Jak wygląda proces rekrutacji?
1. Wyślij nam swoje CV, korzystając z formularza aplikacyjnego
2. Zadzwonimy do Ciebie z zaproszeniem na rozmowę rekrutacyjną.
3. Po rozmowie z rekruterem kolejnym etapem jest drugie spotkanie, na którym poznasz bezpośredniego przełożonego.
4. Na spotkaniu zmierzysz się z krótkim zadaniem :)
5. I na koniec decyzja - Twoja i nasza. W firmie wszyscy jesteśmy na “Ty”, a na spotkanie z nami (a także do pracy, na co dzień) nie musisz ubierać się bardzo elegancko :) Nasza kultura organizacyjna jest mało formalna!
Wyślij nam swoje CV i dołącz do naszego #inspirującego zespołu! Jeśli masz pytania napisz lub zadzwoń hr@librus.pl lub 609-605-692 (Weronika).