Dla naszego Klienta, zarządcy nieruchomości, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Rozliczeń Najemców
Do zakresu obowiązków należeć będzie:
- Analiza umów najmu, wprowadzanie danych z umów do systemu finansowego, wystawianie faktur
- Obieg dokumentów kosztowych, kontrola akceptacji kosztów, realizacja płatności zgodnie z ustalonymi procedurami
- Sporządzanie rozliczeń opłat eksploatacyjnych,
- Uczestniczenie w przygotowywaniu raportów finansowych dla właścicieli nieruchomości
- Księgowanie wpłat od najemców, windykacja należności, przygotowywanie raportu zaległości oraz wezwań do zapłaty
- Bezpośredni kontakt z działami księgowymi klientów, uzgadnianie sald należności, zobowiązań, kosztów i przychodów
Od Kandydatów oczekujemy znajomości Excela na poziomie dobrym, znajomości języka angielskiego na poziomie B2, umiejętności analitycznego myślenia. Mile widziane jest pierwsze doświadczenie w pracy w finansach.Nasz Klient oferuje umowę dostosowaną do potrzeb zatrudnianej osoby (umowa o pracę bądź umowa zlecenie), opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, zajęcia z języka angielskiego.
Lokalizacja: Warszawa Śródmieście
Oferta dotyczy pracy stacjonarnej