Opiekun klienta z językiem francuskim
Opis stanowiska
kontaktu z klientami
kompleksowe przygotowanie ofert w programach kalkulacyjnych i terminowe przedstawianie
klientom
kontrola nad prawidłowym przebiegiem realizacji zamówień, pod względem zaplanowanych
terminów realizacji
budowanie i dbanie o rozwój długofalowych relacji z klientami biznesowymi na rynkach
zagranicznych(kraje benelux)
rozwój sprzedaży obecnych klientów zgodnie z ich potrzebami
współpraca z pozostałymi działami w firmie
Komunikacja z klientami francuskojęzycznymi w celu udzielania wsparcia oraz odpowiedzi na
zapytania
Rozwiązywanie reklamacji i problemów klientów, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi
Doradztwo i sugerowanie najlepszych dla klienta produktów
Budowanie pozytywnych relacji z klientami, dbanie o ich satysfakcję i lojalność
Utrzymywanie aktualnej wiedzy na temat produktów, usług i aktualnych promocji firmy
Dbanie o rozwój umiejętności językowych i profesjonalnych, aby efektywnie obsługiwać klientów
w języku francuskim
Wymagania stanowiska
nastawienie na samorozwój i podnoszenie kompetencji
wysoki poziom kultury osobistej
otwartość w komunikacji i łatwość nawiązywania relacji
samodzielność, własna inicjatywa i zaangażowanie
swobodne poruszanie się w środowisku MS office
naturalna skłonność do udzielania innym wsparcia i czytania potrzeb klienta
Doświadczenie w branży technicznej, budowlanej lub w branży stolarki otworowej będzie dużym
atutem
Oferujemy
finansowanie dalszej edukacji (studia, szkolenia językowe, kursy)
możliwość awansu poziomego i pionowego
pracę w ciekawym zespole, który zawsze służy wsparciem
wynagrodzenie odpowiadające kwalifikacjom, możliwość wypracowania premii za realizację
celów sprzedażowych
prywatna opieka medyczna
bogata oferta funduszu socjalnego
wygodna przestrzeń biurowa