Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Opieka nad dziećmi do lat 3.
Praca w godz.: 6:30-17:00.
Oferta dostępna w sali C.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 750 90 50.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście Samorządowym Żłobku w Siechnicach - ul. Mickiewicza 16, 55-011 Siechnice - lub pocztą na adres Żłobka z dopiskiem: Dotyczy zatrudnienia na stanowisko opiekuna w żłobku.
Dodatkowe informacje:
W przypadku osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego, a ubiegającej się o zatrudnienie na w/w stanowisku należy posiadać odpowiednio:
1) certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego;
2) dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim;
3) świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty;
4) świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.