Oferta z portalu FACHPRACA.pl - Praca dla fachowców. Tu znajdziesz tysiące ofert pracy dla fachowców z Polski i z zagranicy.

Payroll Operations Specialist with french

2025-01-23 ID OFERTY: 1018726

Osoba na tym stanowisku dołączy do zespołu Payroll Operations, komunikacja odbywać się będzie głównie w języku francuskim. Wymagana jest znajomość naliczania czasu pracy i przeliczania nadgodzin według francuskich standardów.
 wymagane 1-2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.


Opis stanowiska:
• Dostarczanie procesu administracyjnego czasu pracy oraz listy płac zgodnie z procedurami na czas
• Aktualizacja systemu czasu pracy, tworzenie raportów, przeprowadzanie kontroli jakości, obliczanie i zatwierdzanie rozliczeń urlopowych w określonych przypadkach
• Współpraca z zespołem płac w zakresie harmonogramu płac
• Czynny udział w spotkaniach z dostawcami płac / czasu / HR
• Tworzenie, prowadzenie i archiwizowanie raportów dla różnych interesariuszy oraz dostarczanie danych płacowych wymaganych przez HR, HRBP i menedżerów
• Utrzymywanie bazy danych w należytym porządku i w dobrej jakości
• Odpowiadanie na zapytania pracowników
• Wspieranie, organizowanie i ułatwianie szkoleń onboarding/Induction dla nowych pracowników oraz prezentowanie programów, procesów i narzędzi HR
• Prowadzenie szkoleń w zakresie zaktualizowanych procesów i narzędzi dla lokalnych przełożonych, HRBP i menedżerów
• Informowanie zespołu HR Services o nadchodzących zmianach prawnych, które mogą mieć wpływ na wykonywane procesy


Wymagania:
• Znajomość języka francuskiego B2 – C1
• Znajomość języka angielskiego B1 – B2
• Znaczna wiedza na temat systemów i technologii wspierających administrację personelem
• Dobre umiejętności analityczne, rozwiązywania problemów i krytycznego myślenia
• Umiejętność wielozadaniowości i efektywnego organizowania czasu poprzez ustalanie priorytetów pracy i koncentrowanie się na kluczowych zadaniach
• Umiejętność efektywnej komunikacji na wszystkich poziomach organizacji.
• Koncentracja na wynikach
• Znajomość systemów informatycznych i technologii wspierających centrum serwisowe
• Znajomość metryk i raportowania HR Shared Services
• Biegłość w MS Office


Oferujemy wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia, pakiet benefitów, pracę w systemie hybrydowym (praca z biura – 2/3 dni w tygodniu) lub dla osób spoza Wrocławia w systemie pracy zdalnej, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?