Osoba na tym stanowisku dołączy do zespołu Payroll Operations, komunikacja odbywać się będzie głównie w języku francuskim. Wymagana jest znajomość naliczania czasu pracy i przeliczania nadgodzin według francuskich standardów.
wymagane 1-2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
Opis stanowiska:
• Dostarczanie procesu administracyjnego czasu pracy oraz listy płac zgodnie z procedurami na czas
• Aktualizacja systemu czasu pracy, tworzenie raportów, przeprowadzanie kontroli jakości, obliczanie i zatwierdzanie rozliczeń urlopowych w określonych przypadkach
• Współpraca z zespołem płac w zakresie harmonogramu płac
• Czynny udział w spotkaniach z dostawcami płac / czasu / HR
• Tworzenie, prowadzenie i archiwizowanie raportów dla różnych interesariuszy oraz dostarczanie danych płacowych wymaganych przez HR, HRBP i menedżerów
• Utrzymywanie bazy danych w należytym porządku i w dobrej jakości
• Odpowiadanie na zapytania pracowników
• Wspieranie, organizowanie i ułatwianie szkoleń onboarding/Induction dla nowych pracowników oraz prezentowanie programów, procesów i narzędzi HR
• Prowadzenie szkoleń w zakresie zaktualizowanych procesów i narzędzi dla lokalnych przełożonych, HRBP i menedżerów
• Informowanie zespołu HR Services o nadchodzących zmianach prawnych, które mogą mieć wpływ na wykonywane procesy
Wymagania:
• Znajomość języka francuskiego B2 – C1
• Znajomość języka angielskiego B1 – B2
• Znaczna wiedza na temat systemów i technologii wspierających administrację personelem
• Dobre umiejętności analityczne, rozwiązywania problemów i krytycznego myślenia
• Umiejętność wielozadaniowości i efektywnego organizowania czasu poprzez ustalanie priorytetów pracy i koncentrowanie się na kluczowych zadaniach
• Umiejętność efektywnej komunikacji na wszystkich poziomach organizacji.
• Koncentracja na wynikach
• Znajomość systemów informatycznych i technologii wspierających centrum serwisowe
• Znajomość metryk i raportowania HR Shared Services
• Biegłość w MS Office
Oferujemy wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia, pakiet benefitów, pracę w systemie hybrydowym (praca z biura – 2/3 dni w tygodniu) lub dla osób spoza Wrocławia w systemie pracy zdalnej, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Co powinieneś zrobić?Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.