Oferta z portalu FACHPRACA.pl - Praca dla fachowców. Tu znajdziesz tysiące ofert pracy dla fachowców z Polski i z zagranicy.

PMO Process and Transformation, Professional

2024-03-22 ID OFERTY: 943570

The ideal candidate will have following skills and attributes:

 

§  University degree in Economics, Administration, or Master in Digital Process Transformation

§  Minimum of 4 years of experience in roles related to BPO companies

§  Proficient in English

§  Excellent knowledge of Excel

§  International experience in the banking sector is a plus
 

Responsibilities:

 

§  Continuously improve processes to drive efficiency and effectiveness

§  Propose process automation solutions to streamline manual data entry and achieve operational excellence

§  Provide support to the entire Group and prioritize tasks in alignment with directives based on instructions received from the Operations Director

§  Participate in sessions with internal teams to develop new tools and processes

§  Support the enhancement and implementation of algorithms to replace manual calculations within various units

§  Collaborate with external consultants on the implementation and design of new tools and systems

§  Share expertise in customer management and contribute ideas for process automation

§  Lead creative process transformation initiatives within Poland, including establishing a centralized back office and implementing new systems

§  Analyze existing processes and standardize them to align with group standards across 12 countries

§  Design and implement a new transactional system to enhance operational efficiency

§  Develop a centralized service center for European countries, focusing on back-office operations, process changes, and the implementation of a new factoring system

 

We offer:

 

§  Attractive employment conditions (e.g. private medical care, multisport card, Pluxee card, Pluxee Lunch Pass card)

§  Language courses

§  Referral progra

§  Work in an inspiring international company

§  Good atmosphere at work

§  Challenging work in an international environment under highest standards



Sektor: Bankowość

Zawód/Specjalizacja: Zarządzanie nieruchomościami

Zarządzaj innymi: Nie

Rodzaj zatrudnienia: Stała praca

Etap kariery zawodowej: Pracownik biurowy



Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Chcę dokonać ustawień cookies” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?